Skip to main content

Rage 2 - Sygnał: Marshall, Nora Brzytowników, Gulo, komputer, Locus

Misja fabularna, w której oczyszczamy obóz bandytów i włamujemy się do bazy Władzy.

Jest to kolejna misja fabularna dla Johna Marshalla, którą będziesz mógł rozpocząć po zakończeniu zadania Zaciemnienie oraz zdobycia piątego poziomu zaufania u zleceniodawcy. Aby to uczynić należy wypełniać cele poboczne z kategorii zabij i zniszcz. Są one zaznaczane na mapie kolorem różowym, a w ich skład wchodzą następujące zadania:

Kiedy będziesz gotowy udaj się do miasta Gunbarell i porozmawiaj z Marshallem w jego zbrojowni.

Po zakończeniu rozmowy skieruj się na południowy wschód do Nory Brzytowników. Celem będzie odnalezienie Gulo. Po dotarciu na miejsce udaj się w pobliże placu, gdzie znajdziesz pojazd o nazwie Niszczyciel (1). Dzięki zamontowanym minigunom będziesz mógł oczyścić wejście z przeciwników (2).

Następnie wejdź do budynku i zacznij przedzierać się przez kolejnych wrogów. Koniecznie korzystaj z lokalnych osłon, ponieważ wrogów jest naprawdę dużo i mogą łatwo rozprawić się z bohaterem. Celem jest dotarcie do windy (3), którą wjedź na górę.

Kiedy się tam znajdziesz podejdź do ciała Gulo (4), wyjmij z niego przekaźnik i wysłuchaj wiadomości, którą nagrała zwiadowczyni. Opuść budynek i zacznij kierować się w stronę kolejnego punktu zaznaczonego na południu mapy.

Na miejscu natkniesz się na opuszczoną przez Władzę bazę. Rozpraw się z wrogami na dworze i wejdź do środka. Kontynuuj wzdłuż tunelu eliminując wrogich żołnierzy. W pewnej chwili z lewej strony zobaczysz przejście (5), które otwórz z pomocą panelu.

Przebijaj się dalej, aż dotrzesz do pomieszczenia z komputerem (6). Po rozmowie bohatera z Marshallem zamontuj nadajnik Locusa i odeprzyj wrogów, którzy wejdą do lokacji przez drzwi z lewej (uważaj, bo jeden z nich jest opancerzony - najlepiej obrzucać go granatami).

Rusz przed siebie eliminując kolejnych wrogów, aż dotrzesz na dwór. Tutaj będziesz musiał jeszcze stawić czoła oddziałowi robotów Władzy (7). Po rozprawieniu się z nimi wróć do Marshalla i porozmawiaj z nim, co zakończy misję.


Zobacz także