Rage 2 - projekty podstawowe (Lily Prowley), Zabij i zniszcz (John Marshall)
Poznaj umiejętności związane z walką.
Specjalne ulepszenia zdolności bohatera, zwane projektami, są związane z różnymi sojusznikami. Na bieżącej stronie znajdziesz ulepszenia związane z dwiema postaciami:
- Lily Prowley
- Johnem Marshallem
Każdy typ projektów jest związany z różnymi obszarami, które zostały opisane przy poszczególnych sojusznikach. W opisach zaznaczamy również, którymi ulepszeniami warto zainteresować się w pierwszej kolejności.
Lily Prowley (Projekty podstawowe)
Są związane przede wszystkim z pojazdami oraz przesterem. Jest ich tylko pięć, dlatego w miarę możliwości warto rozwinąć wszystkie.
- Pojazdy (1) - odblokowuje menu pojazdów i Feniksa.
- Odblokowany mnożnik przesteru (2) - zwiększa limit przesteru do 10x, co umożliwia wygenerowanie więcej przesteru i ogniw fertylowych w trakcie walki.
- Wyświetlanie toru lotu granatu (3) - po odbezpieczeniu granatu wyświetla przewidywany tor jego lotu.
- Uzupełnianie magazynka podczas przesteru (4) - podczas aktywacji przesteru od razu uzupełnia magazynek broni.
- Rozbudowa menu pojazdów (5) - umożliwia przechowywanie w menu pojazdów nie tylko pojazdów z arki.
John Marshall (Projekty zabij i zniszcz)
W przypadku Johna Marshalla mamy do czynienia głównie z ulepszeniami związanymi z walką. W pierwszej kolejności warto zwrócić uwagę na projekty zwiększające ilość przenoszonej przez nas amunicji i ekwipunku (Torba na amunicję podstawową, specjalną i przedmioty miotane), a także te bezpośrednio związane z prowadzeniem pojedynków strzeleckich.
Chodzi tu między innymi o Atak z zaskoczenia, nadający się świetnie do rozpoczynania starć, Serw granatem, dzięki któremu możemy odbijać wrogie ładunki wybuchowe oraz Sprinterskie przeładowanie, umożliwiające przeładowanie broni w pełnym biegu. Jeśli korzystasz z przesteru, to warto pomyśleć o Ciosie z przesteru, dzięki któremu znacznie zwiększymy zdolności walki wręcz.
Poziom 1:
- Torba na amunicję podstawową (1) - zwiększa ilość możliwej do przenoszenia amunicji o 25%.
- Torba na przedmioty miotane (2) - możesz przenosić do 6 przedmiotów miotanych.
- Odporność na ból (3) - zmniejsza wstrząsy i rozmycie ekranu w trakcie otrzymywania obrażeń.
- Atak z zaskoczenia (4) - ataki na nieświadomych wrogów zadają im pięciokrotnie więcej obrażeń.
- Serw granatem (5) - możesz odbijać nadlatujące granaty korzystając z ciosu wręcz.
Poziom 2:
- Torba na amunicję specjalną (6) - możesz przenosić do 25% amunicji specjalnej więcej.
- Rusznikarska złota rączka (7) - umożliwia swobodne przełączanie się między modyfikacjami broni tej samej klasy.
- Sprinterskie przeładowanie (8) - umożliwia przeładowanie podczas sprintu.
- Ruchomy cel (9) - w trakcie sprintu obrażenia od kul przeciwnika zadają o 30% mniej obrażeń.
- Podkręcony kopniak ze ślizgu (10) - staranowanie ślizgiem lekkiego przeciwnika podczas przesteru wyrzuca go w powietrze.
- Trafienie krytyczne (11) - zwiększa o 15% szanse na zadanie potężnego ciosu wręcz, który zada o 50% więcej obrażeń.
Poziom 3:
- Duża torba na amunicję podstawową (12) - zwiększa pojemność torby na pociski o kolejne 25%.
- Duża torba na przedmioty miotane (13) - zwiększa pojemność torby na przedmioty miotane o kolejne 25%.
- Żonglerka bronią (14) - w przypadku opróżnienia magazynka zmiana broni zabiera o połowę mniej czasu i powoduje natychmiastowe napełnienie magazynka zmienionej broni.
- Wzmocnienie sprintu (15) - sprint jest o 30% szybszy.
- Wzmocnienie ruchu taktycznego (16) - poruszanie się podczas kucania i celowania jest o 50% szybsze.
- Cios z przesteru (17) - w trakcie korzystania z przesteru ciosy wręcz zadają obrażenia krytyczne.
- Precyzyjne trafienie krytyczne (18) - szansa na trafienie krytyczne wzrasta do 30%.
- Potężny serw granatem (19) - granaty można odbijać nawet, gdy upadną na ziemię.
Poziom 4:
- Duża torba na amunicję specjalną (20) - możesz mieć przy sobie o 25% więcej amunicji specjalnej.
- Krwiożercze przeładowanie (21) - rozkawałkowanie wroga na 5 sekund przyspiesza przeładowanie broni 100%.
- Strzelecka zwinność (22) - znacząco poprawia celność w powietrzu, podczas ślizgu i jazdy na tyrolce.
- Podkręcony serw granatem (23) - odbite granaty wracają ku rzucającemu zamiast lecieć prosto.
- Spis treści: Rage 2 - Poradnik, Solucja
- Następnie: Rage 2 - projekty Przejmij i kontroluj (Loosum Hagar)
- Poprzednio: Rage 2 - pojazdy: odblokowanie, przyzwanie, naprawa i ulepszanie