Raiders of the Broken Planet zaoferuje cztery kampanie fabularne
Z podziałem na sezony.
Raiders of the Broken Planet od studia MercurySteam, odpowiedzialnego za dwie części Castlevanii: Lords of Shadow, zaoferuje nie jedną, lecz cztery kampanie fabularne.
Akcja asynchronicznej, sieciowej strzelanki toczy na odległej planecie, na której odnaleziono złoża cennej substancji - Aleph - przyciągającej przeróżnych rzezimieszków.
Rozgrywka przypomina nieco cykl Gears of War, ale z większym naciskiem na walkę wręcz i różnorodność postaci. Ważne mają być też życiorysy poszczególnych bohaterów i konflikty pomiędzy nimi.
Platformy docelowe to PC, PS4 i Xbox One. Premiera jeszcze w tym roku, razem z pierwszą kampanią - Alien Myths. Do końca 2017 r. ukażą się trzy kolejne: Wardog Fury, Hades Betrayal oraz Council Apocalypse.
Pomysł polega na tym, by Raiders of the Broken Planet podzielić na modne obecnie „sezony”, każdy z własną, osobną opowieścią, nowymi misjami i postaciami. Kolejne części będzie trzeba zapewne dokupić.
Tytuł stawia w głównej mierze na rozgrywki wieloosobowe, z trybami kooperacji i rywalizacji. Gracze będą mogli wcielić się w rolę najeźdźców lub opowiedzieć się po stronie obrońców. Kampania będzie osobną opcją.
Na swoim wyposażeniu bohaterowie znajdą zróżnicowaną broń palną, ale dysponować mają też unikalnymi dla siebie zdolnościami. Przykładowo, jedna z postaci potrafi aktywować tarczę energetyczną.
Jednocześnie poinformowano, że w dniach 13-14 maja odbędą się pierwsze, zamknięte testy wersji beta na wszystkich platformach sprzętowych. Zapisy trwają na nowej stronie internetowej.