Ratchet & Clank: Rift Apart na PS5 zaoferuje osobne tryby dla 4K i 60 FPS
Dwie opcje do wyboru.
- Gra zadziała w 60 FPS, choć przy niższej rozdzielczości
- Platformówka wykorzysta funkcje kontrolera DualShock
Twórcy Ratchet & Clank: Rift Apart ze studia Insomniac Games poinformowali, że w grze pojawią się dwa tryby działania, pomiędzy którymi będzie można przełączyć się w dowolnym momencie.
W rozmowie z japońskim magazynem Famitsu deweloperzy wyjaśnili, że pierwsza opcja pozwoli na zabawę w 4K i 30 klatkach na sekundę. Drugi wariant umożliwi zaś rozgrywkę w 60 FPS, ale w nieco niższej - na razie niesprecyzowanej - rozdzielczości obrazu.
Natomiast w wywiadzie dla serwisu Gamseradar autorzy przedstawili kilka dodatkowych szczegółów na temat gry. Przekonują, że dzięki padowi do PS5 i systemu dźwięku 3D „poczujemy” podróże pomiędzy wymiarami.
Twórcy wykorzystali też unikalne funkcje kontrolera DualSense. Przykładowo pojawi się możliwość kontrolowania tempa strzelania ze strzelby poprzez wciśnięcie triggera do połowy lub końca. Do tego system wibracji haptycznych, które „poszerzą zmysły” użytkownika.
Ratchet & Clank: Rift Apart zadebiutuje w „okresie premierowym” PS5, które z kolei trafi do sprzedaży pod koniec 2020 roku. Wczoraj zaprezentowano rozszerzony, trwający około 7 minut, gameplay z produkcji.
Polub nas na Facebooku | Obserwuj na Twitterze | Źródło: Gamesradar