Ratchet & Clank: Rift Apart zadziała w 60 FPS przy włączonym ray tracingu
Jest gameplay.
- Na premierę otrzymamy trzy tryby do wyboru
- 30 FPS, 60 FPS oraz 60 FPS z ray tracingiem
- Wszystkie wyświetlą grę w 4K z upscalingiem
Insomniac Games poinformowało, że debiutujące już w piątek Ratchet & Clank: Rift Apart otrzyma na premierę aktualizację wdrażającą do gry dwa nowe tryby działania: 60 FPS oraz 60 FPS + ray tracing.
Gameplay z tego drugiego wariantu można zobaczyć w poniższym tweecie.
Oprócz trybów nastawionych na płynność, otrzymamy też opcję skupioną na jakości i wyświetlającą grę w 30 klatkach na sekundę. Wszystkie wykorzystują dynamiczną rozdzielczość 4K, osiągniętą dzięki technice temporal injection, której działanie widzieliśmy już już w Spider-Man: Miles Morales na PlayStation 5. W wariancie 60 FPS + ray tracing obraz będzie naturalnie upscale'owany z najniższej rozdzielczości.
Jak już wspomnieliśmy, Rift Apart debiutuje 11 czerwca, tylko na PS5. Dużą rolę w grze odgrywają międzywymiarowe skoki do innych światów, a także nowa bohaterka - Rivet.