Ray tracing na PS5 jest niemal identyczny jak na PC - uważa Square Enix
Dominacja PC jest złudna?
W nowym wywiadzie szef Square Enix pochwalił PlayStation 5, stwierdzając, że konsola Sony to duży krok w rozwoju techniki, oraz że urządzenie oferuje grafikę w pewnym względzie porównywalną z PC.
- PS5 radykalnie ulepsza techniczną stronę gier wideo, na przykład implementując odpowiedzialną za odbijanie światła technikę ray tracingu - powiedział Yosuke Matsuda w wywiadzie dla Weekly Toyo Keizai Plus. - Porównując to z jakością, którą widzimy na PC [wersja konsolowa - red.] jest niemal identyczna.
Matsuda zaznaczył też, że dzięki „napakowanemu najlepszą technologią” PS5, Square Enix jest w stanie kreować „niesamowicie precyzyjny obraz”.
Z wywiadu dowiadujemy się też, że Project Athia - który zobaczyliśmy na pokazie gier na PS5 - będzie produkcją z otwartym światem. Data premiery nie jest jednak znana.
Źródło: Gematsu