Ray tracing wkrótce w World of Tanks - bez kart GeForce RTX
Realistyczne cienie.
World of Tanks już niedługo otrzyma obsługę ray tracingu, czyli śledzenia promieni w czasie rzeczywistym. Technika będzie odpowiedzialna za generowanie realistycznych cieni, a dodatkowo zostanie udostępniona nie tylko właścicielom kart z serii GeForce RTX od Nvidii.
Ray tracing w World of Tank będzie obliczany głównie przez procesor. Wystarczy komputer współpracujący z biblioteką DirectX 11. Studio Wargaming pracowało nad rozwiązaniem wraz z firmą Intel.
Po wprowadzeniu aktualizacji, cienie staną się „fizycznie poprawne” i „miękkie”. Deweloperzy już wcześniej zastanawiali się, jak poprawić ten element grafiki - uważali, że cienie odstają od szczegółowych modeli pojazdów.
Wszyscy chętni, którzy chcą zobaczyć działanie ray tracingu w Wolrd of Tanks w akcji, mogą pobrać demo technologiczne z oficjalnej strony - polska wersja językowa do wybrania podczas instalacji.
Nie wiadomo, kiedy dokładnie śledzenie promieni trafi do gry.
W marcu 2018 roku World of Tanks otrzymało nowy silnik graficzny - największą aktualizację od ośmiu lat.
Gra to symulator bitew czołgów, w którym toczymy potyczki z innymi graczami. World of Tanks jest dostępne w modelu free to play.
Następnie: Need for Speed Heat - gameplay prezentuje początek kampanii fabularnej