Razer uruchamia sklep z cyfrowymi grami i programem lojalnościowym
Wymiana punktów na sprzęt.
Razer - producent myszy oraz innych akcesoriów skierowanych do graczy - poinformował o uruchomieniu własnego sklepu internetowego z cyfrowymi grami w wersji PC.
Tytuły sprzedawane są w formie kluczy, które użytkownicy mogą aktywować na platformach Steam lub Uplay. Obecny katalog obejmuje pozycje takich firm, jak Ubisoft, Bethesda, Bandai Namco, Deep Silver i Rockstar Games.
Razer Games Store dostępny jest na całym świecie, ale lokalne treści, walutę, metody płatności i obsługę klienta otrzymali na razie mieszkańcy USA, Wielkiej Brytanii, Niemiec i Francji. Gracze z pozostałych krajów europejskich (w tym Polski) mogą liczyć na angielską wersję językową strony i transakcje w euro.
Istotnym elementem serwisu jest program lojalnościowy. Wraz z każdym zakupem klienci powiększą zapas tak zwanych zSilver - specjalnych punktów, które później można wymienić na rabaty, gry lub konkretny sprzęt firmy Razer.
Przykładowo 183 tysiące zSilver kosztuje klawiatura Ornata Chroma, a odświeżoną edycję Metro: Last Light wyceniono na 31 tysięcy zSilver. Same punkty zdobywa się nie tylko poprzez zwykłe transakcje, ale i płatności dokonywane innym rodzajem wirtualnej waluty - zGold.
W związku ze startem sklepu, zorganizowano akcję, w której zainteresowani mogą za darmo otrzymać Furi - niezależną grę od od studia The Game Bakers. Trzeba się jednak spieszyć, ponieważ Razer ma do rozdania jedynie 10 tysięcy kluczy.
Poza tym uruchomiono tygodniową wyprzedaż, w ramach której nawet o 75 procent przeceniono tytuły Ubisoftu i Bethesdy. Ponadto skorzystać można z kodu gwarantującego dodatkowe 15 procent zniżki na jedną pozycję.
Do tego co siedem dni pojawią się nowe „oferty ekskluzywne”. Na początku przy zakupie Far Cry 5, Ni no Kuni 2: Revenant Kingdom Wolfenstein 2: The New Colossus klienci dostaną 15 euro na wybraną grę, podwójną liczbę punktów zSilver oraz 10 euro na sprzęt.