Real Boxing - polską serię mobilną pobrano już 33 miliony razy
Dobre wyniki Vivid Games.
Polską serię gier mobilnych Real Boxing w trzy lata pobrano już 33 miliony razy - wynika z najnowszego sprawozdania finansowego studia Vivid Games.
Pierwsza odsłona debiutowała pod koniec 2012 r., a w listopadzie ubiegłego roku wydano darmową kontynuację - Real Boxing 2 Creed - bazującą na licencji filmu.
„Premiera pierwszego pełnoprawnego tytułu Free to Play okazała się trudniejsza niż zakładaliśmy, ale gra przynosi skokowo większe przychody niż jej poprzedniczka” - komentuje Remigiusz Kościelny, prezes studia z Bydgoszczy.
Informacje podano razem z publikacją wyników za ubiegły rok. Vivid Games wypracowało sprzedaż na poziomie 17,32 mln zł, a zyski wzrosły do 6,77 mln zł, co stanowi imponującą poprawę o 909 procent w porównaniu z 2014 rokiem.
„Większość wypracowanych w ostatnim kwartale przychodów to efekt premiery Real Boxing 2 Creed z 19 listopada. Jednak dużą popularnością cieszy się wciąż Real Boxing, którego w minionym kwartale pobrano ponad 1,8 mln razy” - napisano w komunikacie.
Vivid Games ma też ambitne plany na obecny rok: debiut na głównym rynku giełdy w Warszawie, premierę mobilnej bijatyki Metal Fist oraz wydawanie gier innych deweloperów.
„Prowadzimy rozmowy w zakresie pozyskania światowej klasy marki dla Metal Fist oraz niezapowiedzianych jeszcze nowych gier naszej produkcji. To bardzo ważny element strategii” - dodaje Kościelny.