Realistyczne uzębienie w materiale zza kulis STALKER 2
Oraz spojrzenie na inne elementy.
- Autorzy STALKER 2 pochwalili się narzędziem do tworzenia realistycznych zębów
- Deweloperzy przedstawili też wygląd mundurów i broni
GSC Game World opublikowało wideo, które przedstawia postępy w pracach nad STALKER 2. Deweloperzy zaprezentowali kilka elementów z gry.
Uwagę zwraca między innymi realistyczne uzębienie postaci. Twórcy przygotowali rozbudowane narzędzie, które - jak przekonują - pozwala w stosunkowo prosty sposób modyfikować oraz wstawiać lub usuwać poszczególne zęby.
Materiał pokazuje też modele strojów, wyróżniające się wysokim stopniem szczegółowości - na zbliżeniach widoczne są nacięcia i wystające nitki. Przedstawiono umundurowania dwóch frakcji znanych z poprzednich części serii: walczącej o swobodne rozprzestrzenianie się Zony organizacji Freedom i starającej się zapobiec rozszerzaniu strefy Duty.
W udostępnionym nagraniu zaprezentowano także kilka modeli broni. Arsenał w grze obejmie w sumie trzydzieści różnorodnych narzędzi, które gracze zmodyfikują w bliżej niesprecyzowany na razie sposób.
Głównym bohaterem powstającej produkcji jest przemierzający strefę Skif. Autorzy obiecują, że tytuł zaoferuje jeden z największych światów w historii. Nie zabraknie też wyborów, które przełożą się na jedno z kilku zakończeń.
STALKER 2 zmierza na PC i Xbox Series X/S, a w dniu premiery pojawi się w abonamencie Xbox Game Pass. Dokładny termin debiutu nie jest znany, ale gra powinna ukazać się jeszcze w tym roku.