Red Dead Online - Rockstar poprawi system ekonomii
Puszka fasoli nie będzie już droższa od złota?
Sieciowy moduł Red Dead Rdemption 2, czyli Red Dead Online, dostępny jest dla wszystkich od 30 listopada - w wersji beta. Gracze dostrzegli kilka problemów, wśród których najczęściej wspominają o ekonomii. Rockstar Games zamierza jednak poprawić system jeszcze w tym tygodniu.
„Chcemy się teraz skupić na ekonomii. Będziemy szukać równowagi, która zagwarantuje, że wszystkie wykonywane czynności są zarówno opłacalne, jak również dające frajdę” - napisali deweloperzy w komunikacie na Twitterze.
Gracze zwracali uwagę zarówno na zbyt małe nagrody za misje, a więc konieczność tzw. grindu (powtarzania tych samych czynności w celu zarobienia waluty w grze lub zdobycia poziomu), a także niesprawiedliwie ustaloną wartość przedmiotów.
Najsłynniejszym przykładem, wspominanym na forach, stał się ten z puszką fasoli i złotym pierścieniem. Obecnie za pierwszy przedmiot otrzymamy w sklepie 1,20 dol., a za drugi 1,10 dol.
Twórcy zapewniają, że zaprojektowali Red Dead Online tak, by łatwo i szybko wdrażać nowe zmiany i poprawki. Oprócz systemu ekonomii deweloperzy planują naprawić problem, który wyrzuca graczy z sesji.
Rockstar zaplanował kolejne aktualizacje na następny tydzień.
Najważniejsze informacje o Red Dead Redemption 2:
- Red Dead Redemption 2 - Recenzja
- Red Dead Redemption 2 - Poradnik, Solucja
- Red Dead Redemption 2 - Kody, Tipsy
- Red Dead Redemption 2 - cena, edycje i oferty w sklepach
- Red Dead Redemption 2 - premiera i najważniejsze informacje
Wszystkie informacje o RDR 2.