Skip to main content

Red Dead Online - Rockstar poprawi system ekonomii

Puszka fasoli nie będzie już droższa od złota?

Sieciowy moduł Red Dead Rdemption 2, czyli Red Dead Online, dostępny jest dla wszystkich od 30 listopada - w wersji beta. Gracze dostrzegli kilka problemów, wśród których najczęściej wspominają o ekonomii. Rockstar Games zamierza jednak poprawić system jeszcze w tym tygodniu.

„Chcemy się teraz skupić na ekonomii. Będziemy szukać równowagi, która zagwarantuje, że wszystkie wykonywane czynności są zarówno opłacalne, jak również dające frajdę” - napisali deweloperzy w komunikacie na Twitterze.

Gracze zwracali uwagę zarówno na zbyt małe nagrody za misje, a więc konieczność tzw. grindu (powtarzania tych samych czynności w celu zarobienia waluty w grze lub zdobycia poziomu), a także niesprawiedliwie ustaloną wartość przedmiotów.

Już niedługo sprzedamy złupione przedmioty za zmienioną cenę

Najsłynniejszym przykładem, wspominanym na forach, stał się ten z puszką fasoli i złotym pierścieniem. Obecnie za pierwszy przedmiot otrzymamy w sklepie 1,20 dol., a za drugi 1,10 dol.

Twórcy zapewniają, że zaprojektowali Red Dead Online tak, by łatwo i szybko wdrażać nowe zmiany i poprawki. Oprócz systemu ekonomii deweloperzy planują naprawić problem, który wyrzuca graczy z sesji.

Rockstar zaplanował kolejne aktualizacje na następny tydzień.

Najważniejsze informacje o Red Dead Redemption 2:

Wszystkie informacje o RDR 2.

Zobacz także