Skip to main content

Red Dead Redemption 1 - Szturm na Fort Mercer

Atakujemy bazę Billa Williamsona.

Jedną z przełomowych misji w Red Dead Redemption jest Szturm na Fort Mercer, który kończy pierwszy rozdział głównego wątku fabularnego. Razem ze swoją ekipą, John Marston spróbuje dorwać Billa Williamsona w jego kryjówce.


Zleceniodawca: Szeryf Leigh Johnson

Lokalizacja: Fort Mercer, Rio Bravo

Wyzwania w tej misji:

  • Ukończ misję w czasie poniżej 5 minut i 09 sekund
  • Skuteczność strzałów: 15%
  • Minimalna liczba strzałów w głowę: 10

Przed misją stanowczo polecamy uzupełnić zapas amunicji, ale przede wszystkim lekarstw. Gdy jesteśmy gotowi do ataku, udaj się w okolice Fortu Mercer. Szeryf Johnson czeka na nas na południowy zachód od tej lokacji.

Gdy już wjedziemy na wozie Dickensa do wnętrza Fortu, rozpoczniemy strzelaninę. Skorzystaj z karabinu maszynowego, aby oczyścić dziedziniec. Wiele elementów otoczenia można zniszczyć, więc nie bój się strzelać przez drewniane osłony. Minusem tej broni jest fakt, że John stoi na odsłoniętej pozycji, więc może mocno obrywać. Dlatego tak ważne jest posiadanie zapasu lekarstw. Na szczęście, gdy wybierasz przedmioty w ekwipunku, gra zatrzymuje się, więc regularnie korzystaj z tego przywileju.

Po oczyszczeniu placu, zjawią się nasi sojusznicy. Biegnij za nimi na mury. Podążaj przed siebie, aby oczyścić tę część fortu.

Wkrótce dotrzesz do drugiego dziedzińca. Chowaj się za osłonami i likwiduj kolejnych przeciwników. Gdy będzie bezpiecznie, zejdź na dół do szeryfa.

W ostatnim etapie misji ponownie zajmiesz pozycję za karabinem maszynowym. Wyeliminuj nadciągające posiłki. Strzelaj w dynamit, który leży w niektórych miejscach oraz na wozach, które wkrótce nadjadą. Tym razem wrogowie mogą zaatakować cię z większej liczby stron, więc dobrze, abyś nadal posiadał w swoim zapasie jakieś lekarstwa. Wyeliminowanie ostatniego bandyty oznacza koniec misji i zdobycie Fortu Mercer.


Następnie: Red Dead Redemption 1 - Spotkamy się w raju

Spis treści: Red Dead Redemption 1 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Red Dead Redemption 1 - Na ratunek Dukaczowi

Zobacz także