Red Dead Redemption 2 bez fabularnych DLC - Rockstar chce skupić się na trybie sieciowym
Priorytetem moduł Red Dead Online.
Red Dead Redemption 2 najprawdopodobniej nie otrzyma fabularnych rozszerzeń. Twórcy gry ze studia Rockstar przekonują, że chcą skupić się głównie na module wieloosobowym.
Główna producentka Red Dead Online - Katie Pica - udzieliła wywiadu serwisowi VG247. W rozmowie deweloperka wyjaśnia, że na razie nie ma w planach dodatków przeznaczonych dla pojedynczego gracza do interaktywnego westernu.
- Obecnie jesteśmy w stu procentach skupieni na module wieloosobowym, ponieważ jest jeszcze wiele do zrobienia. Mamy też nadzieję przenieść wszystko, za co fani pokochali zabawę singlową, do świata sieciowego i uwypuklić - tłumaczy.
Pica podkreśla, że przyszłe aktualizacje wariantu sieciowego rozmiarem i skalą powinny przypominać tradycyjne rozszerzenia fabularne. Jednocześnie zaznacza, że wszyscy w Rockstarze „uwielbiają” produkcje dla pojedynczego gracza.
- W przypadku Red Dead Redemption 2 ambicje zespołu były ogromne i budując świat o takiej skali zawsze koncentrujemy się przede wszystkim na zabawie single-player. Nasze plany dotyczące tytułów sieciowych są równie duże i zamierzamy rozbudowywać Red Dead Online tak, by pasował do świata, który przygotowaliśmy na rzecz kampanii fabularnej - mówi.
Deweloperka obiecuje, że moduł wieloosobowy wzbogaci się nie tylko o kolejne profesje (w ramach niedawno zaimplementowanego systemu ról), ale też aktywności, losowe wydarzenia, postacie niezależne, nowe sposoby interakcji z otoczeniem i ogólne poprawki rozgrywki.
Warto zaznaczyć, że Rockstar już raz obrał podobną strategię. Niedawno w kodzie GTA 5 odnaleziono ślady niezrealizowanych dodatków fabularnych o zombie i Trevorze - DLC anulowano, by rozwinąć tryb sieciowy tytułu.
Źródło: VG247
Następnie: FIFA 20 z problemami w trybie kariery - gracze domagają się zmian i poprawek