Skip to main content

Red Dead Redemption 2 - Błogosławieni pokój czyniący

Misja główna: uciekamy z pułapki o'driscolli.

W poprzedniej misji, Konina na obiad, wraz z Johnem Marstonem kradliśmy konie. Tym razem rozpoczynamy zadanie dla innego obozowego zawadiaki, Micah Bella. Znajdziesz go w obecnym obozie - w swoim namiocie czyści broń. Przywitaj się z mężczyzną, aby zacząć misję.


Zleceniodawca: Micah Bell

Wyzwania w tej misji:

  • Uwolnij się i przeprowadź na sobie operację w czasie poniżej 1 minuty
  • Odzyskaj swoją broń z obozu o'driscolli
  • Zabij o'driscolli, którzy cię pobili i postrzelili
  • Ucieknij z obozu o'driscolli, nie dając się wykryć

Po rozmowie, do której dołączy Dutch, wsiądź na konia i podążaj za Micah. Po dotarciu na wzgórze rozdzielisz się z ekipą i sam zajmiesz miejsce do obserwacji. Użyj lornetki, aby po chwili uruchomił się przerywnik, w ramach którego automatycznie dobędziesz karabin snajperski.

Po krótkim dialogu zostaniesz zaskoczony i schwytany przez o'driscolli. Chwilę później będziesz obserwować świat z perspektywy pierwszej osoby - odwróć się od wrogów i zmierzaj powoli w północnym kierunku. Ucieczka się jednak nie uda i zostaniesz schwytany ponownie.

Ockniesz się przewożony na koniu, a następnie trafisz do piwnicy, gdzie zawieszą cię za nogi. Po przerywniku filmowym zacznij się huśtać (1), naprzemiennie kierując lewy analog - raz w prawo, raz w lewo.

Tym samym w końcu sięgniesz pilnik, dzięki któremu uwolnisz się - po podgrzaniu ostrza włóż go w ranę, a następnie przekręcaj lewy analog, aż aktywna stanie się ikona w prawym dolnym rogu ekranu o obracaniu pilnika. Zrób to za pomocą prawego analoga, aby wyciągnąć kulę. Następnie wysypiesz proch na ranę i sięgniesz po świecę (2).

Przechyl ją za pomocą lewego analoga i naciśnij X/A, aby podpalić proch i zasklepić ranę. Zabij po cichu strażnika, który chwilę później zejdzie do piwnicy. Tym samym zyskasz trzy noże do rzucania. Wyjdź na górę i od razu skręć mocno w lewo. Zabij po cichu strażnika, po czym okrąż budynek i dosiądź konia.

Możesz przekraść się za plecami pozostałych wrogów lub zlikwidować ich po cichu. Następnie zmierzaj do obozu, kontrolując jednak przy tym radar, aby nie natknąć się na strażników. Gdy wrócisz do Clemens Poit, czyli obecnego obozu, po przerywniku filmowym misja dobiegnie końca.


Zobacz także