Skip to main content

Red Dead Redemption 2 - Kto nie jest bez grzechu

Misja główna: gramy w pokera i ratujemy pastora.

W poprzedniej misji, Lichwiarstwo i inne grzechy, odzyskiwaliśmy długi dla Leopolda Straussa, jednego z naszych kompanów w obozie. Tym razem pomożemy Wielebnemu Swansonowi, który oznaczony jest żółtą ikoną z czarnym symbolem „RS”. Wielebny znajduje się niedaleko na południowy zachód od obozu Horseshoe Overlook.


Zleceniodawca: Wielebny Swanson

Wyzwania w tej misji:

  • Wygraj 2 rozdania w pokera
  • Wróć z Wielebnym do obozu w czasie poniżej 2 minut i 5 sekund

Znajdziesz go w jednym z pomieszczeń większego budynku (1), wskazanego na poniższym obrazku. Do środka możesz wejść tylko z jednej strony, a Swanson znajduje się na końcu budynku.

Zadanie rozpocznie się od wprowadzającej scenki, w której wielebny gra w pokera z dwoma mężczyznami. Niestety, jest na tyle pijany, że pada nieprzytomny, a my zostajemy zaproszeni do rozegrania partyjki w karty. Możemy odmówić, ale jeśli zależy nam na wykonaniu wszystkich wyzwań zadania, powinniśmy się zgodzić i wygrać co najmniej dwa rozdania w pokera.

Po zakończeniu rozgrywki okazuje się, że Wielebny Swanson zniknął. Na początku zapytaj dwóch mężczyzn, czy nie widzieli pastora. Skręć w prawo i rusz w kierunku żółtego obszaru na minimapie. Wielebnego (2) znajdziesz na wzgórzu - mężczyzna szarpie się z nieznajomym.

Pobij rywala w niebieskiej koszuli, po czym ścigaj świadka zdarzenia. Spoglądaj na minimapę w lewym dolnym rogu ekranu, aby nie stracić go z oczu - jest oznaczony czerwoną ikoną. Goniąc go naciskaj trójkąt/Y, aby zagrozić mu kilka razy. W końcu mężczyzna się zatrzyma - zagroź mu jeszcze raz, po czym możesz go jeszcze okraść - posiada drobne pieniądze i złotą obrączkę.

Wróć na miejsce - okaże się, że Wielebny znowu zniknął i wesoło spaceruje po torach (3). Biegnij więc w jego kierunku - okaże się, że zakleszczyła mu się w torach noga. Wychyl lewy analog w górę i szybko przyciskaj X/A, aby uratować Swansona.

Po przerywniku podnieś pastora, umieść go na koniu, a następnie udaj się do obozu. Po dotarciu na miejsce zdejmij Swansona i zanieś go do jego namiotu, a misja dobiegnie końca.


Zobacz także