Skip to main content

Red Dead Redemption 2 - Ulubieni synowie

Misja główna: tworzymy zasadzkę w lesie.

W poprzedniej misji, Żegnaj, drogi przyjacielu, zadbaliśmy o to, aby egzekucja Calma O'Driscolla nie została zakłócona. W przebraniu policjanta zlikwidowaliśmy pozostałych członków gangu. Obecne zadanie nie będzie w ogóle spokojniejsze, a tempo zostanie wręcz podkręcone. Zleceniodawcą tej misji jest Szybujący Orzeł. Znajdziesz go na szczycie klifu, dokładnie w środku żółtego okręgu oznaczającego początek misji.


Zleceniodawca: Szybujący Orzeł

Wyzwania w tej misji:

  • Zabij żołnierza przy dziale w czasie poniżej 45 sekund
  • Oddaj 35 celnych strzałów w głowę
  • Ukończ misję, nie wykorzystując przedmiotów uzupełniających zdrowie

Na miejscu spotkasz również Dutcha - po scence wprowadzającej podążaj za towarzyszem i podnieś szpulę z lontem (widoczną na powyższym obrazku).

Teraz podchodź do każdego z drzew, na których Dutch umieści ładunki wybuchowe. Każde z drzew zostanie oznaczone żółtą ikoną na radarze - po prostu wykonaj na nich interakcję i następnie wróć na szczyt klifu i podejdź do detonatora. Gdy wroga grupa (1) znajdzie się pomiędzy drzewami, wykonaj interakcję.

Ostrzeliwuj patrol na wszelkie możliwe sposoby, korzystając przede wszystkim z długiej broni. W pewnym momencie wrogowie zaczną wdzierać się na górę - obróć się i rozpraw się ze wszystkimi, po czym zbiegnij na dół i przeszukaj kilka ciał. Po scence przerywnikowej czeka cię znowu sporo strzelania - chowaj się więc za osłonami (2) i odpieraj ataki.

Na szczycie przed tobą znajduje się armata - musisz zabić jej operatora. Wraz z oczyszczeniem okolicy uruchomi się kolejny przerywnik, po którym podbiegnij do swojego konia i go dosiądź. Jedź wraz z Dutchem, aż dotrzecie do miejsca, gdzie należy porzucić wierzchowce. Stopniowo przebijaj się przez kolejne, bardzo liczne grupy strażników.

W końcu znajdziecie się w sytuacji bez wyjścia - w kolejnym przerywniku poddaj się naciskając trójkąt/Y, po czym wychylaj lewy analog do tyłu, aby się cofać. Następnie oddaj skok i płyń przed siebie, uważając przy tym na kamienie. Podpłyń do Dutcha na brzeg, aby zakończyć misję.


Zobacz także