Skip to main content

Red Dead Redemption 2 - Zły dzień Wujka

Misja główna: odbijamy Wujka z obozu skinnerów.

W poprzedniej misji, Szybka przysługa dla starej znajomej, raz jeszcze pomogliśmy Sadie Adler w schwytaniu poszukiwanego przestępcy. Nie wszystko poszło - rzecz jasna - po naszej myśli, ale w końcu możemy wrócić do swoich spraw. Początek tej misji odnajdziesz w Beecher's Hope, po obejściu domu przy ikonie „U”, oznaczającej Wujka.


Zleceniodawca: Wujek

Wyzwania w tej misji:

  • Oddaj z łuku 5 celnych strzałów w głowę
  • Po uwolnieniu Wujka wróć do Beecher's Hope w czasie poniżej 3 minut i 10 sekund
  • Ukończ z celnością na poziomie przynajmniej 80%
  • Ukończ misję, nie wykorzystując przedmiotów uzupełniających zdrowie

Następnego dnia, po suto zakrapianej imprezie okaże się, że Wujek zniknął. Podejrzewamy skinnerów, dlatego udajemy się wraz z Charlesem w miejsce, gdzie mogą przebywać. Po osiągnięciu celu podróży skradaj się za Charlesem, aby chwilę później zabić po cichu (łukiem lub rzucając nożem) pierwszych dwóch strażników (1).

Po chwili trafisz na 3-osobowy patrol. Możesz się z nim rozprawić lub pozwolić przejść. Kontynuuj skradanie się, aż zauważysz jadący wóz, za którym ciągnięte są zwłoki. Skradaj się za woźnicą, aby zlokalizować obóz. Gdy ten podniesie ciało, zabij go z łuku. Po zlokalizowaniu obozu wejdź na klif (2).

Przyjrzyj się obozowi przez lornetkę - nad ogniskiem po lewej stronie przypiekany jest Wujek. W pewnym momencie zostaniecie zaatakowani. Zabij napastnika, który chwycił Charlesa, po czym w dowolny sposób rozpraw się z pozostałymi skinnerami. Następnie podejdź do Wujka i uwolnij go.

Gdy Charles będzie go niósł w kierunki koni, odpieraj ataki kolejnych napastników - staraj się, aby Charles lub Wujek nie zostali ranni. Gdy wsiądziesz na swojego konia sytuacja się nie uspokoi - zabijaj napotykanych skinnerów, a gdy dojedziesz do Beecher's Hope, misja dobiegnie końca.


Zobacz także