Skip to main content

Redfall - czy jest 60 FPS na konsolach

Jak wygląda sprawa wydajności gry.

Redfall jest strzelanką z widokiem z pierwszej osoby, a ponadto to gra nastawiona w dużej mierze na kooperacyjną grę sieciową. W tego typu tytułach bardzo ważna jest płynność animacji. Jak zatem ta kwestia wygląda w nowej produkcji studia Arkane i czy na konsolach zagramy w 60 FPS?

I tak, i nie. Odpowiedź jest nieco złożona, ponieważ Redfall zadebiutuje wyłącznie z trybem jakości, który działa w 4K i 30 FPS na Xbox Series X oraz 1440p przy 30 FPS na Xbox Series S. Oznacza to, że w premierowym wydaniu na konsolach uświadczymy niskiej płynności animacji, co może przekładać się w przypadku niektórych graczy na kłopoty z celowaniem.

Redfall otrzyma tryb wydajności działający w 60 FPS dopiero jakiś czas po premierze. Twórcy udostępnią go w jednej z nadchodzących aktualizacji. Mimo kilkumiesięcznego opóźnienia premiery, deweloperzy nie zdążyli dopracować tego aspektu na czas. Ze względu na spory negatywny odzew społeczności możemy jednak liczyć, że stosowna łatka pojawi się stosunkowo szybko.

W przypadku wersji na komputery PC płynność animacji uzależniona jest w głównej mierze od mocy posiadanych przez nas podzespołów. Twórca do płynnej gry zalecają procesory Intel Core i5-8400 2,8 GHz lub AMD Ryzen 5 1600, karty graficzne AMD RX 580 lub NVIDIA GTX 1070 z 6 GB pamięci VRAM, 16 GB pamięci RAM, dysk SSD oraz system operacyjny Windows 10 lub 11 (wersja 64-bitowa), choć zagramy też na znacznie słabszych maszynach.


Następne: Redfall - Xbox One: czy będzie na starej generacji

Poprzednie: Redfall - czy jest po polsku, czy są napisy i dubbing

Zobacz także