Redfall z datą premiery i gameplayem. Szczegóły świata i przeciwnicy
Oraz przykładowa misja.
Podczas konferencji Microsoft Developer Direct, twórcy ze studia Arcane Austin podzielili się nowymi szczegółami na temat Redfall. Zaprezentowano długi gameplay z kilku przykładowych misji, wraz z informacjami o atrakcjach jakie czekają na nas w grze. Tytuł zadebiutuje już 2 maja tego roku na PC oraz Xbox Series X/S.
Gracze będą mogli dowolnie eksplorować opanowane przez wampiry miasto Redfall, przyjmując misje fabularne, podejmując się zleceń pobocznych, ale też na własną rękę odkrywając losowe wydarzenia, które mogą pojawić się w każdym momencie.
Jak mogliśmy się dowiedzieć, każdy element mapy został wykonany ręcznie. Twórcy chcieli, aby otoczenie było osobnym bohaterem opowieści, dlatego każde miejsce posiada „swoją własną historię”, którą gracz może odkryć poprzez badanie otoczenia. Uzyskamy także możliwość zwiedzenia fragmentów równoległego wymiaru wampirów, w którym stoczymy walkę z elitarnymi generałami najeźdźców - każdy z unikalnymi zdolnościami.
Mogliśmy zapoznać się także z przykładową misją poboczną, podczas której gracz musi ponownie uruchomić wyłączoną latarnię morską. Problem polega na tym, że latarnik ukradł żarówkę lampy i dołączył do kultystów, którzy stanęli po stronie wampirzych najeźdźców. Naszym zadaniem jest pokonać mini-bossa, odzyskać przedmiot i zamontować go na wieży.
W grze nie zabraknie także mechaniki odbijania kolejnych dzielnic miasta spod kontroli wampirów, aby utworzyć bezpieczne strefy dla graczy oraz rozbudowanego arsenału do wykorzystania - od konwencjonalnej broni, po wymyślne gadżety. Dodatkowo każdy z bohaterów posiada unikalne atrybuty, które można rozwijać poprzez drzewko umiejętności. Wszystko ma przygotować gracza na ostateczne starcie z potężnymi bogami wampirów.