Remake Mafia 1 pozwoli zmienić poziom surowości policji
W planach dwa modele jazdy do wyboru.
Jednym z charakterystycznych elementów pierwszej Mafii jest wysoka surowość policji, która karze gracza nawet za najmniejsze wykroczenie (w tym przekroczenie prędkości). Twórcy remake'u obiecują, że nowa wersja pozwoli dostosować poziom agresywności stróżów prawa.
Szef odpowiedzialnego za projekt studia Hangar 13 - Haden Blackman - w wywiadzie dla USGamer ujawnił, że produkcja zaoferuje ustawienia - niezależne od standardowego stopnia trudności - dzięki którym wpłyniemy na zachowanie panów w mundurach. Organy ścigania będą mogły więc wybaczać więcej, ale nie zabraknie opcji zabawy tak jak w oryginale.
Niektóre rozwiązania deweloperzy zaczerpnęli z Mafia 3. Przykładem są dwa modele jazdy do wyboru - bardziej przystępny lub symulacyjny, który gracze znają z pierwowzoru. Do tego system walki oparty na chowaniu za osłonami, choć Tommy - główny bohater - jest podobno mniej odporny na kule niż podopieczny z trzeciej części cyklu.
- Oryginał był wymagającą grą, co było elementem jej atrakcyjności. Próbujemy podążać tą ścieżką w normalnym poziomie trudności, upewniając się, że produkcja jest wciągająca dla osób pamiętających pierwowzór, ale jednocześnie staramy się nie izolować nowych graczy - mówi Blackman.
Mafia: Ostateczna Edycja zadebiutuje 28 sierpnia na PC, PS4 i Xbox One.
Źródło: USGamer