Remake Metal Gear Solid 3 także dla Xboksów? Insider twierdzi, że tak
Może na Tsuchinoko zapolujemy też na innych konsolach.
Sieć obiegły ostatnio plotki o powstającym rzekomo remake'u kultowego Metal Gear Solid 3. Mówiło się, że gra objęta będzie umową wyłączności i pojawi się tylko na PlayStation 5. Tymczesem znany insider uspokaja i sugeruje, że jest szansa na premierę także na Xboksach.
Jak twierdzi Jez Corden z portalu Windows Central, Sony rzeczywiście mogło zawrzeć pewnego rodzaju umowę z Konami, jednak najprawdopodobniej nie dotyczy ona całkowitej wyłączności Metal Gear Solid 3 Remake. Zdaniem insidera gra będzie tytułem na czasową wyłączność PS5, ale po bliżej nieokreślonym czasie powinna zadebiutować także na Xbox Series X/S.
Niewykluczone, że umowa obejmuje prawa marketingowe oraz pewnego rodzaju DLC, jednak Sony nie zagwarantowało sobie całkowitej wyłączności na niezapowiedziany dotąd tytuł. Nadal jednak nie wiadomo, co z inną wyczekiwaną grą tworzoną na zlecenie Konami - nową wersją Silent Hill 2, która obecnie również figuruje jako produkcja na konsolową wyłączność PS5.
Według niedawnych doniesień, potencjalny remake Metal Gear Solid 3 może zostać pokazany na najbliższym pokazie State of Play, który może odbyć się jeszcze w tym miesiącu. Choć projekt wciąż owiany jest gęstą mgłą tajemnicy, to w ostatnich miesiącach doniesienia na temat powrotu Snake'a mocno się nasiliły, a fani nie kryją ekscytacji.
To zrozumiałe, ponieważ gra Hidea Kojimy uznawana jest nie tylko za najlepszą odsłonę serii, ale i jedną z najlepszych gier wszech czasów. Metal Gear Solid 3: Snake Eater zadebiutowało w 2004 roku na PS2 i może poszczycić się dziś średnią ocen na poziomie 91% według serwisu Metacritic. Szpiegowska skradanka doczekała się tez kilku wydań, w tym wersji HD na PS3 i Xbox360.
Dlaczego warto sięgnąć po „Legendy gier wideo”?
Dzięki książce poznasz największych twórców gier wideo w historii, a przy okazji dowiesz się, jak wielki był ich wpływ na wszystkie kolejne gry, również dzisiejsze hity, w które grasz na co dzień.
Kto pierwszy poruszył postacią na ekranie, jak narodziły się komputerowe RPG-i, dlaczego grom tak blisko do filmów, kto wymyślił otwarte światy, jak narodziły się strzelanki czy wreszcie, który znany twórca poleciał w kosmos jako drugi cywil w historii.