Remaster Bloodborne nie powstanie zbyt szybko. Powodem Elden Ring oraz silnik gry
To zbyt skomplikowane.
Wyczekiwany przez graczy remaster Bloodborne najwyraźniej nie powstanie w najbliższym czasie. Według Jeffa Grubba, odświeżenie gry byłoby zbyt czasochłonne, a FromSoftware woli skupić się na pracy nad Elden Ringiem.
Informator i dziennikarz poruszył ten temat w programie Xbox Expansion Pass. Jego zdaniem, FromSoftware jest zbyt zajęte wspieraniem Elden Ring. Dodał również, że samo Bloodborne jest zbudowane w tak skomplikowany sposób, że żadne studio Sony nie podjęłoby się pracy nad jego odświeżoną wersją.
- Na ten moment z Bloodborne nic się nie dzieje. FromSoftware wciąż jest zajęte Elden Ringiem. Z tego, co rozumiem, ta gra jest zbudowana w taki sposób, że nie mogą po prostu zatrudnić innego studia do wykonania pracy za nich. FromSoftware musiałoby tam być i pomagać z kodem, który jest zagmatwany - powiedział Grubb.
Bloodborne zadebiutowało na konsoli PS4 w 2015 roku i szybko podbiło serca graczy lovecraftowskim klimatem oraz unikalną stylistyką. Jednak mimo upływu siedmiu lat, tytuł nigdy nie doczekał się odświeżonej wersji, umożliwiającej chociażby grę w 60 klatkach.
FromSoftware miało już w swojej historii przygody z nieudanymi portami oraz nowymi wersjami gier. Za przykład weźmy pierwszą odsłonę serii Dark Souls, której przeniesienie na PC okazało się na tyle problematyczne, że gra do poprawnego działania wymagała fanowskich łatek.