Remaster L.A. Noire z kluczową zmianą w przesłuchaniach
Inny opis przycisków.
W debiutującym wkrótce remasterze L.A. Noire wprowadzono niewielką, ale kluczową zmianę do interfejsu użytkownika podczas przesłuchań.
W oryginale gracz mógł spróbować wyciągnąć informacje od podejrzanego z pomocą trzech przycisków - Truth, Doubt i Lie (prawda, wątpliwość i kłamstwo). Dla wielu osób nazwy były mylące i zdarzało się, że używając danej opcji uzyskiwali efekt odwrotny od zamierzonego.
W odświeżonej edycji produkcji studio Rockstar najwyraźniej postanowiło usprawnić system. Tak przynajmniej wynika z opublikowanego zwiastuna wydania zmierzającego na konsolę Nintendo Switch.
Nagranie składa się z fragmentów właściwej rozgrywki. W pewnym momencie filmu przedstawiono przykładowe przesłuchanie, gdzie przyciski Truth, Doubt i Lie zastąpiły Good Cop, Bad Cop i Accuse (dobry glina, zły glina i oskarżenie).
Warto jednak zaznaczyć, że zmiana jest bliższa pierwotnej wizji twórców. Odpowiedzialni za oryginalną wersję gry deweloperzy z Team Bondi chcieli początkowo, by opcje nazywały się Coax, Force i Accuse (zachęcenie, zmuszenie i oskarżenie).
Autorzy zrezygnowali z pomysłu, ponieważ testy wykazały, że opisy nie przypadły do gustu graczom. Postawiono więc na bardziej bezpośrednie oznaczenia, które - jak się później okazało - nie były zbyt fortunne.
Nie jest jednak jasne, czy nowe nazwy przycisków pojawią się na wszystkich platformach sprzętowych, choć jest to wysoce prawdopodobne. Zwiastun ujawniający zmianę poświęcony jest wydaniu Nintendo Switch, a produkcja zmierza jeszcze na PS4 i Xbox One.
Na wszystkich wymienionych urządzeniach remaster L.A. Noire ukaże się 14 listopada.
Wersja przygotowywana z myślą o konsolach Sony i Microsoftu otrzyma ulepszoną oprawę graficzną. Nie chodzi tylko o rozdzielczość, ale także o oświetlenie czy lepiej odwzorowane chmury, a nawet dodatkowe ujęcia kamery.
Edycja Nintendo Switch nie dostanie poprawionej oprawy wizualnej, ale posiadacze platformy mogą liczyć na wsparcie dla ekranu dotykowego w trybie przenośnym oraz dla trybu kontrolerów ruchowych.
L.A. Noire debiutowało w maju 2011 roku na PS3 i X360, po wielu latach problematycznej produkcji w australijskim studiu Team Bondi. Początkowo tytuł z przełomową technologią animacji ruchów twarzy i aktorską obsadą miało wydać Sony, lecz prawa przejął Rockstar, pomagając w dokończeniu gry.
Głównym bohaterem jest Cole Phelps, powracający do Los Angeles po zakończeniu II wojny światowej. Zaczynamy jako policjant w drogówce, lecz szybko zostajemy detektywem. Głównym zadaniem jest przeszukiwanie miejsc zbrodni, przesłuchiwanie świadków i próby znalezienia winnego. Nie brakuje też strzelania i pościgów w otwartym mieście.