Skip to main content

Remaster The Last of Us 2 był rzekomo niepotrzebny, a i tak sprzedaje się świetnie

Podsumowanie wyników ze stycznia.

Rzekomo zbędny remaster The Last of Us 2 znalazł sporo nabywców - zdradza raport podsumowujący ostatni miesiąc pod względem sprzedaży gier w Europie. W zestawieniu pojawiła się też jedna niespodzianka.

Jak podaje gamesindustry.biz, królem sprzedaży pozostaje oczywiście EA Sports FC 24. Na drugim miejscu jest już jednak „najnowsze” dzieło Naughty Dog, z ponad dwa razy lepszą sprzedażą od The Last of Us Part 1 z 2022 roku. Podium zamyka - tutaj także pewne zaskoczenie - Hogwarts Legacy. Czarodziejska produkcja wypchnęła Call of Duty: Modern Warfare 3 na czwarte miejsce.

W sumie w styczniu sprzedano ponad 12 milionów kopii gier, wliczając w to zarówno egzemplarze fizyczne, jak i cyfrowe. Jeśli chodzi o nowe produkcje, najlepiej poradził sobie Tekken 8, ale do topowej dziesiątki załapało się także Prince of Persia: The Lost Crown. Nie jest jednak tajemnicą, że Ubisoft nie był zadowolony z wyników wysoko cenionej metroidvanii.

Zobacz na YouTube

Największą niespodzianką jest obecność na liście Hellblade: Senua's Sacrifice. Produkcja studia Team Ninja będzie świętować w sierpniu 7. urodziny, ale najwyraźniej wielu graczy postanowiło przypomnieć sobie - lub przeżyć po raz pierwszy - przygodę Senui, zanim na rynek trafi druga część. Premiera Hellblade: Senua's Sacrifice 2 na PC i Xbox Series X/S już 21 maja tego roku.

Poniżej 10 najlepiej sprzedających się gier w Europie w styczniu:

  1. EA Sports FC 24
  2. The Last of Us Part 2 Remastered
  3. Hogwarts Legacy
  4. Call of Duty: Modern Warfare 3
  5. Grand Theft Auto 5
  6. Tekken 8
  7. Super Mario Bros Wonder (tylko wydania fizyczne)
  8. Hellblade: Senua's Sacrifice
  9. Prince of Persia: The Lost Crown
  10. Need for Speed: Heat

Zobacz także