Skip to main content

Remnant 2 - Handler: archetyp, umiejętności

Szczegółowy opis klasy Handler.

Klasa opiera się na interakcji z towarzyszem gracza - psem. Pies odciąga uwagę wrogów, ożywia gracza w przypadku śmierci i zapewnia szereg dodatkowych wzmocnień. Dzięki temu gracz może podejść do rozgrywki w bardziej taktyczny sposób.

Rodzaj klasy: podstawowa lub można ją pozyskać w trakcie rozgrywki jako drugi archetyp


Na tej stronie:


Pasywne umiejętności

  • Bonded - towarzysz ożywia gracza po powaleniu i przywraca mu 50% zdrowia. Można użyć do ożywienia sojuszników, ale powalony sojusznik musi mieć Smocze Serce.
  • Pack Hunter - zapewnia dodatkowe 30% obrażeń od broni dystansowej i umiejętności oraz 5% szansy na trafienie krytyczne od broni dystansowej i umiejętności, gdy towarzysz znajduje się w promieniu 25 metrów od gracza.
  • Spirit of the Wolf - zwiększa prędkość ruchu o 10%. Zmniejsza koszt wytrzymałości wszystkich o 15%.
  • Teamwork - gracz zyskuje dodatkowe 30% do szybkości ożywiania. Podczas ożywiania sojusznika, otrzymuje 25% redukcji obrażeń.
  • Best Friend - użycie Reliktu w pełni przywraca zdrowie towarzysza i przez 15 sekund zapewnia mu 25% bonus do obrażeń oraz 35% do odporności na obrażenia.

Aktywne umiejętności

  • Guard Dog - towarzysz podąża za graczem i zwiększa uwagę wrogów o 15%, a wszystkie zadawane mu obrażenia zostają zmniejszone o 20%. Pojedyncze naciśnięcie przycisku funkcyjnego, spowoduje, że pies zaatakuje wrogów we wskazanym miejscu, a podwójne naciśnięcie przywoła go z powrotem. Przytrzymanie przycisku spowoduje wycie, które zmniejsza otrzymywane obrażenia o 15% dla wszystkich sojuszników w promieniu 20 metrów i jeszcze bardziej przyciąga uwagę przeciwników do psa.
  • Support Dog - pies podąża za graczem i stale leczy sojuszników w promieniu do 3,5 metra, przywracając 0,25% maksymalnego zdrowia na sekundę. Pojedyncze naciśnięcie przycisku funkcyjnego, spowoduje, że pies zaatakuje wrogów we wskazanym miejscu, a podwójne naciśnięcie przywoła go z powrotem. Przytrzymanie przycisku spowoduje, że wartość leczenia zwiększy się do 2% na sekundę i gracze zyskają dodatkowo zwiększoną o 25% prędkość ruchu.
  • Attack Dog - pies podąża za graczem i otrzymuje 20% bonus do obrażeń. Pojedyncze naciśnięcie przycisku funkcyjnego, spowoduje, że pies zaatakuje wrogów we wskazanym miejscu, a podwójne naciśnięcie przywoła go z powrotem.Przytrzymanie przycisku spowoduje, że sojusznicy w promieniu 20 metrów otrzymają dodatkowy 20% bonus do zadawanych obrażeń.

Następnie: Remnant 2 - Medic: archetyp, umiejętności

Spis treści: Remnant 2 - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Remnant 2 - Gunslinger: archetyp, umiejętności

Zobacz także