Remnant 2 - Hunter: archetyp, umiejętności
Szczegółowy opis klasy Hunter.
Hunter to jeden archetypów, którego zadaniem jest eliminowanie celów z dystansu i skupia się na precyzyjnym ataku we wrażliwe punkty przeciwników. Korzysta z broni długiej i posiada zdolności ułatwiające przetrwanie i zwiększające obrażenia od ataku.
Rodzaj klasy: podstawowa lub można ją pozyskać w trakcie rozgrywki jako drugi archetyp
Na tej stronie:
Pasywne umiejętności
- Dead to Rights - zadanie 55 bazowych obrażeń dystansowych we wrażliwy punkt wroga, wydłuża czas działania aktywnych umiejętności o 3,5 sek. Czas ten można wydłużyć poza początkowy okres działania.
- Deadeye -zyskujesz 40% bonus do obrażeń dystansowych, 15% do obrażeń dla wrażliwych punktów i 5% do szansy na trafienie krytyczne z dystansu. Obrażenia rosną wraz z poziomem klasy.
- Return To Sender - zabójstwa spowodowane trafieniem we wrażliwy punkt i trafieniami krytycznymi zwiększają ilość amunicji wyrzucanej przez wroga o 50% i podwajają szansę na jej wyrzucenie.
- Urgency - broń palna zyskuje 15% bonus do prędkości przeładowania i 15% do zwiększonej prędkości ruchu po zabiciu. Działa przez 5 sekund.
- Intuition - użycie reliktu wydłuża czas działania dowolnej aktywnej umiejętności o 10 sekund. Efekt słabnie z każdym kolejnym użyciem. Zabójstwa za spowodowane trafieniem we wrażliwy punkt zwiększają prędkość następnego użycia reliktu o 5% przez 15 sekund. Może się na siebie nakładać do 10 razy.
Aktywne umiejętności
- Mark - oznacza wrogów przez ściany i zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 15% w oznaczone cele.
- Hunter’s Mark - nakłada oznaczenie na wszystkich wrogów w obszarze 35 metrów. Postać zyskuje bonus w postaci 15% do obrażeń od broni dystansowej i do walki wręcz. Działa przez 25 sekund.
- Hunter’s Focus - celowanie we wroga przez 0,01 sekundy nakłada na niego oznaczenie. Nieprzerwane celowanie przez 1 sekundę bez oddawania strzału powoduje, że postać wchodzi w stan Focused. W tym stanie prędkość broni i odrzut są otrzymują 75% bonus, a obrażenia dystansowe są zwiększone o 25%. Dodatkowo szansa na trafienie krytyczne od ataku dystansowego zostaje zwiększona o 10%. Może trwać do 10 sekund.
- Hunter’s Shroud - postać redukuje widoczność i trudniej jest ją trafić. Atak, aktywacja moda lub reliktu, powoduje przerwanie umiejętności. Przerwanie umiejętności powoduje nałożenie oznaczeń na wszystkich wrogów w promieniu 10 metrów i zapewnia postaci status Ambush. Ambush zwiększa obrażenia zadawane na dystans i w walce wręcz o 50% i nakłada oznaczenia na wszystkich atakowanych wrogów. Jeśli gracz nie wykona żadnych akcji ofensywnych, po upływie 1,15 sekundy, ponownie zmniejszy swoją widoczność.
Następnie: Remnant 2 - Summoner: archetyp, umiejętności
Spis treści: Remnant 2 - poradnik i najlepsze porady
Poprzednio: Remnant 2 - Medic: archetyp, umiejętności