Remnant 2 - Medic: archetyp, umiejętności
Szczegółowy opis klasy Medic.
Specjalista od leczenia i regeneracji życia. Świetnie sprawdza się zarówno w grze solo, jak i ze znajomymi. Umiejętności skupiają się na przywracaniu utraconych punktów życia oraz zapewnieniu wzmocnień.
Rodzaj klasy: podstawowa lub można ją pozyskać w trakcie rozgrywki jako drugi archetyp
Na tej stronie:
Pasywne umiejętności
- Regenerator - po przywróceniu sojusznikom 250 pkt. zdrowia odzyskujesz zużyty ładunek reliktu.
- Invigorated - zwiększa zadawane obrażenia o 25% i szansę na trafienie krytyczne o 5%. Obrażenia rosną wraz z poziomem medyka.
- Benevolence - zwiększa skuteczność reliktu o 15% i leczy pobliskich sojuszników o 30% ich całkowitego zdrowia. Premia zwiększa się do 60% dla każdego sojusznika, który ma poniżej 35% maksymalnego zdrowia.
- Backbone - przeciwnik musi trafić postać 2 razy zanim straci ona szare zdrowie.
- Benefactor - zwiększa prędkość użycia reliktów o 20%.
Aktywne umiejętności
- Wellspring - tworzy miejsce leczenia obszarowego, które przywraca 10,5 pkt. zdrowia na sekundę.
- Healing Shield - na 10 sekund tworzy tarczę u wszystkich graczy na obszarze 25 metrów. Osłona tarczy ma wartość 100% maksymalnego zdrowia każdego. Podczas trwania umiejętności sojusznicy regenerują 30% maksymalnego zdrowia.
- Redemption - ożywia wszystkich sojuszników na obszarze 30 metrów, a żywym postaciom przywraca 75% maksymalnego zdrowia przez dziesięć sekund. Za każdą dodatkową sekundę przytrzymania przycisku funkcyjnego, leczenie zyskuje dodatkowe 75%, maksymalnie do 300%. Ożywieni sojusznicy otrzymają tylko 25% wartości leczenia. Po ożywieniu sojusznicy nie mogą zostać ponownie ożywieni przez 150 sekund.
Następnie: Remnant 2 - Hunter: archetyp, umiejętności
Spis treści: Remnant 2 - poradnik i najlepsze porady
Poprzednio: Remnant 2 - Handler: archetyp, umiejętności