Remnant 2 - Summoner: archetyp, umiejętności
Szczegółowy opis klasy Summoner.
Klasa przywołuje stwory i bazuje na nich w trakcie walki. Potwory są w stanie odwracać uwagę wrogów, leczyć i zadawać obrażenia obszarowe wrogom.
Rodzaj klasy: ukryta (można ją pozyskać w trakcie rozgrywki, wykonując określone czynności)
Na tej stronie:
Pasywne umiejętności
- Dominator - otrzymuje 17,5% bonus do obrażeń od umiejętności i modów, gdy aktywny jest przywołany stwór. Zabicie stwora zapewnia 15% bonus do obrażeń przez 30 sekund lub do momentu przywołania innego stwora.
- Residue - przywołane stwory po śmierci tworzą aurę, która leczy 2,5% maksymalnego zdrowia na sekundę. Trwa 30 sekund.
- Outrage - śmierć stwora zapewnia regenerację 3% punktów życia. Działa przez 10 sekund.
- Incite - użycie reliktu zapewnia przywołanym stworom dodatkowe 5% regeneracji maksymalnego zdrowia na sekundę i 15% bonus do obrażeń. Trwa przez 30 sekund.
Aktywne umiejętności
- Hollow - przywołuje chodzącego stwora. Kosztuje 15% maksymalnego życia. Jednocześnie można mieć maksymalnie dwa przywołane stwory.
- Flyer - przywołuje latającego stwora. Kosztuje 10% maksymalnego życia. Jednocześnie można mieć maksymalnie dwa przywołane stwory.
- Reaver - przywołuje opancerzonego stwora. Kosztuje 35% maksymalnego życia. Jednocześnie można mieć maksymalnie jednego przywołanego stwora.
Następnie: Remnant 2 - Explorer: archetyp, umiejętności
Spis treści: Remnant 2 - poradnik i najlepsze porady
Poprzednio: Remnant 2 - Hunter: archetyp, umiejętności