Skip to main content

Resident Evil 2 - główny hol posterunku, wschodni obszar, Marvin: Leon

Docieramy na komisariat policji i próbujemy dotrzeć do stróżówki.

Po dotarciu do posterunku policji możesz zacząć od rozejrzenia się w głównym holu. Przed sobą znajdziesz między innymi nieco naboi do pistoletu oraz maszynę do pisania, gdzie można zapisać postępy rozgrywki.

Ponadto znajduje się tu skrzynia do przechowywania przedmiotów i komputer, z którym wejdź w interakcję. Dzięki temu bohater obejrzy nagranie ze strażnikiem atakowanym przez zombie. Po zakończeniu projekcji możesz jeszcze podnieść spray leczący, który stoi na pudle za główną postacią.

Kolejnym celem będzie dotarcie do stróżówki we wschodnim skrzydle posterunku. Warto w tym momencie uruchomić mapę, aby sprawdzić, do którego miejsca mamy dotrzeć. Zanim rozpoczniesz dalszą część przygody możesz wejść na górę po schodach z lewej i skierować się do końca przejścia przy balustradzie - dotrzesz w ten sposób do paczki z amunicją.

Oprócz tego możesz też zobaczyć posąg lwa oraz rzeźbę bogini (związana jest z nimi późniejsza zagadka) czy odwiedzić poczekalnię na piętrze (znajdziesz tam sejf). Aby kontynuować udaj się do metalowej płyty z napisem R.P.D. (1), która znajduje się na prawo od głównego wejścia.

Aby ją nieco unieść pociągnij za dźwignię z lewej strony (2), a potem przeczołgaj się pod płytą.


Droga do stróżówki

Trafisz do wschodniego, zaciemnionego skrzydła posterunku. Z lewej jest skrzynka z brakującym bezpiecznikiem, z którą obecnie nic nie zrobisz.

Rusz wzdłuż korytarza omijając zamknięte pomieszczenie z prawej (wschodnie biuro). Po drodze możesz wejść do sali konferencyjnej, gdzie istnieje możliwość zapalenia światła oraz pozbierania amunicji przy zwłokach. W dalszej części holu przestaw szafkę blokującą przejście. Możesz odwiedzić łazienkę, gdzie przy jednej z toalet znajdziesz spray.

Wróć na korytarz i ruszaj dalej, aż dotrzesz do stróżówki, gdzie usłyszysz odgłosy krzyczącego policjanta. Wejdź do pomieszczenia i wejdź w interakcję z metalową płytą (3). Uruchomi się filmik, w którym policjant zginie, a bohater otrzyma od niego notatnik funkcjonariusza związany z jedną z zagadek, którą wkrótce trzeba będzie rozwiązać

Przy próbie opuszczenia stróżówki zostaniesz zaatakowany przez zombie, którego zastrzel. Kolejny wpadnie na korytarz przez okno, ale możesz go zignorować i biec wzdłuż holu. W dalszej części korytarza trafisz jeszcze na dwójkę nieumarłych.

Strzel im po razie w głowę, a kiedy padną przebiegnij za narożnik, załatw kolejnego grubego przeciwnika i przeszukaj szybko małe pomieszczenie (sąsiaduje od zachodu z salą konferencyjną), w którym stał. Znajdziesz tu deskę (4) do barykadowania okien oraz amunicję (5), więc warto odwiedzić to miejsce.



Wróć na korytarz i kontynuuj do metalowej płyty, przez którą wszedłeś do wschodniego skrzydła. Przejdź przez nią, co uruchomi kolejny filmik, po którym poznasz rannego policjanta Marvina, od którego otrzymasz nóż.

Zobacz także