Skip to main content

Resident Evil 2 - tryb 2nd run (Claire B): kanały

Pomagamy Sherry, rozwiązujemy zagadkę szachową i uruchamiamy kolejkę linową.

Po przejściu przez komisariat i uratowaniu Sherry z sierocińca, Claire wraz z dziewczynką uciekają przed Tyrantem. W trakcie pościgu dostają się do windy, przy której goniący ich mutant zostaje zabitego przez innego, a wszystko doprowadza do upadku i zniszczenia windy, o czym dowiadujemy się z filmu przerywnikowego.

Docieramy do kanałów oraz Annette Birkin, która okazuje się matką dziewczynki. Po zakończeniu przerywnika Zanim wyruszysz w dalszą drogę warto skierować się do pobliskiego biura, gdzie znajdziesz nieco przydatnych przedmiotów, w tym amunicję.

Jest tu także skrzynia, z której warto skorzystać, jeśli posiadasz problemy z ekwipunkiem. Kiedy będziesz gotowy wróć do poprzedniego pomieszczenia i podejdź do zniszczonej barierki z prawej strony. Zeskocz z krawędzi na dół, przejdź do końca korytarza, a na koniec wskocz do ścieków.

Udaj się do pokoju kontroli, a potem przez kanał niższy do magazynu z zaopatrzeniem (po drodze zabierz dźwignię T i klucz z tablicy). Na miejscu podnieś dwie wtyczki - króla i królowej. Możesz też zabrać iskrownik.

Wtyczka wieży znajduje się za warsztatem, do którego dostaniesz się windą z poziomu kanału po użyciu dźwigni T.

Po zebraniu wtyczek wróć do pokoju kontrolnego i rozwiąż zagadkę szachową, w której ułożenie wtyczek różni się nieco od tej z podstawowej kampanii.

  • A - król
  • B - goniec
  • C - królowa
  • D - skoczek
  • E - wieża
  • F - pion

Po otworzeniu drzwi trzeba będzie włączyć prąd w skrzynce elektrycznej. W przeciwieństwie do zwykłej kampanii tym razem trzeba przestawić wszystkie trzy przełączniki licząc od drugiego z lewej. Po walce z Williamem uwolnij Sherry i udaj się z nią do kolejki linowej.


Zobacz także