Resident Evil 2 - tryb 2nd run (Claire B): laboratorium i alternatywne zakończenie
Docieramy z Sherry do Gniazda Umbrelli i odblokowujemy nowe zakończenie gry.
Po przejściu przez kanały, trafisz do laboratorium, gdzie początek jest zbliżony do tego z oryginalnej kampanii.
Pierwsza różnica pojawia się po dotarciu do miejsca, z którego możesz przenieść się do centralnej części laboratorium, przy zwłokach żołnierza z prawej strony, znajdziesz modulator sygnałowy - możesz od razu użyć go w pokoju wypoczynkowym, gdzie zdobywa się niebieską wkładkę identyfikacyjną (częstotliwość OSS).
Po dotarciu do pokoju obserwacji w komputerze z prawej zmienią się kody. Pierwszy (1) odblokowuje maszynę do mieszania płynów w laboratorium, a drugi (2) otwiera szyb do zejścia na dół w szklarni. Statuetkę z kodem znajdziesz w podziemnym laboratorium w pomieszczeniu do schładzania probówek.
Po zdobyciu probówki napełnij ją odpowiednią ilością płynu. W tym celu należy rozwiązać zagadkę z probówkami, ale tym razem kolejność mieszania jest nieco inna: niebieski, czerwony, zielony, czerwony, niebieski, czerwony, niebieski, zielony, niebieski, czerwony, zielony.
W podziemnej części laboratorium uruchom prąd korzystając z modulatora sygnału (częstotliwość URF) i schłódź probówkę. Następnie skorzystaj z niej w pokoju kontrolnym, po czym w szklarni podnieś fioletową wkładkę identyfikacyjną i połącz ją z bransoletą, po czym przejdź do zachodniej części laboratorium.
Na miejscu skorzystaj z modulatora sygnału na częstotliwości AWS, po czym zdobądź antidotum. Następnie zacznij wracać do Sherry rozprawiając się z bossem i uciekając z laboratorium. Końcowy fragment przebiega już tak samo, jak w kampanii.
- Spis treści: Resident Evil 2 - Poradnik, Solucja
Różnicą jest zakończenie. Po spotkaniu z Leonem w pociągu wyrusz przed siebie. Natkniesz się na ostatniego bossa - zmutowanego po raz kolejny Williama. Trzymaj się cały czas na dystans i ostrzeliwuj znajdujące się w jego ustach oczy, aż walka się skończy i rozpocznie się ostatnia scena gry.