Resident Evil 2 - tryb 2nd run (Leon B): kanały
Wraz z Adą przechodzimy przez kanały ściekowe, rozwiązując zagadkę szachową i pokonując Tyranta G.
Po ucieczce z parkingu trafisz z Adą na ulicę miasta. Rusz przed siebie i wejdź do sklepu z bronią Kendo, gdzie znajdziesz kilka przydatnych przedmiotów.
Trafisz tam również na właściciela sklepu oraz jego chorą córkę. Po zakończeniu scenki wyrusz z agentką w stronę kanałów, gdzie ma znajdować się przejście do tajnego laboratorium Umbrelli.
Po dotarciu do kanału ze ściekami pojawi się ogromny, zmutowany aligator. Przeskakuj na tę stronę ekranu, której nie będzie atakować, a na końcu strzel w rurę z gazem, żeby wysadzić go w powietrze. Kolejne kroki są podobne, jak w podstawowej kampanii.
Po przejęciu kontroli nad Adą korzystaj z wizualizatora EMF, aby włamywać się do elektrycznych skrzynek i odblokowywać sobie przejścia.
Po dotarciu do spalarni i zdobyciu bransoletki trzeba będzie rozwiązać zagadkę ze skrzynkami elektrycznymi (obrazek powyżej). Jej przebieg jest identyczny, jak w oryginalnej kampanii.
Po wydostaniu się z pułapki Annette zrzuci Adę do pomieszczenia ze śmieciami, po czym wrócimy do postaci Leona. Przechodząc przez kanały skieruj się w stronę pomieszczenia z kolejką linową, z którego przejdź do pokoju kontroli, z którego zobaczysz Adę.
Kolejnym krokiem będzie zdobycie dźwigni T oraz zdobycie wtyczek elektrycznych w kształcie szachów. Król i królowa są w magazynie z zaopatrzeniem, a wieża na korytarzu przed warsztatem.
Rozwiązanie samej zagadki wygląda jednak nieco inaczej, niż w przypadku oryginalnej kampanii. Poniżej właściwe rozwiązanie:
- A - król
- B - goniec
- C - królowa
- D - skoczek
- E - wieża
- F - pion
Po otworzeniu przejścia skieruj się do pokoju ze skrzynką elektryczną i przestaw trzy włączniki, zaczynając od drugiego z lewej. Rozpocznie się starcie z Tyrantem G. Po zakończeniu potyczki uwolnij Adę z pułapki i skieruj się z nią w stronę kolejki linowej.
- Spis treści: Resident Evil 2 - Poradnik, Solucja
- Następnie: Resident Evil 2 - tryb 2nd run (Leon B): laboratorium, alternatywne zakończenie