Skip to main content

Resident Evil 2 - wkładka elektroniczna, wschodnia część laboratorium (Leon)

Docieramy do podziemnego ośrodka Umbrelli, nazywanego gniazdem. Odkrywamy szklarnię i zombie-bluszcze.

Po przejściu przez kanały i uruchomieniu kolejki linowej w końcu dotrzesz do finalnej lokacji, czyli laboratorium Umbrelli, nazywanego również Gniazdem (Nest). Rusz przed siebie i otwórz potrójne drzwi. Dzięki temu trafisz na korytarz przy punkcie rejestracji.

Skieruj się w prawo i wejdź do korytarza prowadzącego do kawiarni i kuchni. Oczyść kawiarnię ze sporej liczby zombie i przeszukaj to miejsce - znajdziesz tu między innymi pociski, granat i paliwo do miotacza ognia.

Aby przejść do kuchni należy zlokalizować drabinę do szybu wentylacyjnego i skorzystać z niego, żeby przejść do sąsiedniego pomieszczenia. Rozpraw się z zombie, wyjdź na korytarz i udaj się w prawo.

W ten sposób trafisz do pokoju wypoczynkowego. Na biurku znajdziesz naboje, a na ścianie specjalny panel, którego obecnie nie będziesz mógł aktywować. Spójrz na rękę (1) wystającą ze ściany i podnieś z niej niebieską wkładkę elektroniczną.

Umieść ją w bransolecie, którą znalazłeś w kanałach, dzięki czemu będziesz mógł otwierać niebieskie drzwi w laboratorium. Zanim opuścisz miejsce możesz jeszcze przeszukać szafki, w jednej z nich znajdziesz ulepszenie do miotacza ognia o nazwie regulator.


Wschodnie skrzydło, szklarnia

Wróć do korytarza z recepcją. Warto teraz odwiedzić pokój ochrony, w którym znajdziesz pociski oraz mapę południowej części laboratorium.

Wróć na korytarz i skieruj się do głównego przejścia. Z prawej strony znajdziesz zwłoki żołnierza, przy którym jest dyktafon. Aby kontynuować wciśnij klawisz na panelu z lewej i poczekaj, aż wysunie się platforma, po której przejdź do szybu głównego.

Podejdź do panelu (2) z lewej i aktywuj go bransoletą, dzięki czemu otworzy się przejście do wschodniej części (east area) laboratorium (3). Korytarz zaprowadzi do bezpiecznej lokacji, westybulu, gdzie możesz zapisać grę i skorzystać ze skrzyni.

Przejdź do kolejnego pomieszczenia (pokój okazań, a za szybą zobaczysz zwłoki z fioletową wkładką do bransolety. Aby ją zdobyć trzeba będzie nieco się natrudzić. W pokoju jest także komputer, do którego nie masz jednak obecnie dojścia. Aby kontynuować przejdź przez kolejne drzwi.

Uważaj, bo po raz pierwszy spotkasz tu nowy rodzaj przeciwnika - bluszczowego zombie (4). W przeciwieństwie do zwykłych żywych trupów nie ostrzeliwuj ich głów, tylko żółte bąble na ciele. Po wyeliminowaniu wszystkich przeciwnik upadnie. Pamiętaj jednak, że przy powtórnych odwiedzinach lokacji rywale mogą ożyć i zaatakować ponownie.

Przejdź do następnego pomieszczenia - sterowni szklarni. Z prawej strony jest komputer na kody, z którego skorzystasz później. Na razie podejdź do konsoli (5) i aktywuj ją. Po chwili pojawi się pusty pojemnik do rozpylania. W tym momencie otrzymasz zadanie zniszczenia sadzonki 43.


Zobacz także