Skip to main content

Resident Evil 3 - Carlos, komisariat, detonator, Biuro S.T.A.R.S.

Przemierzamy komisariat policji jako Carlos w poszukiwaniu doktora Barda.

Niestety, Jill Valentine nie udało się bezpiecznie opuścić miasta, gdy wróciła - wraz Carlosem - do stacji metra. Wszystkie plany zaburzył Nemesis, który zniszczył pociąg. Wątek pięknej członkini organizacji S.T.A.R.S został wstrzymany, gdyż teraz przejmiesz kontrolę nad Carlosem Oliveirą.

Rozpoczniesz ten etap przed budynkiem komisariatu. Gdy podejdziesz bliżej, przemieniony w zombie Brad, kolega Jill, zaatakuje policjanta. Zabij go i zabierz z jego ciała kartę identyfikacyjną (1) - przedmiot, dzięki któremu otworzysz wiele skrzynek w komisariacie.

Następnie wejdź do budynku komisariatu. W głównym holu możesz zapisać stan rozgrywki i skorzystać ze skrzyni. Rozejrzyj się dobrze i zbierz zapasy.

Udaj się w jedynego otwartego pomieszczenia, czyli repepcji (2), gdzie znajduje się pierwsza zamknięta skrzynka (3). Otworzysz ją za pomocą wcześniej zdobytej karty identyfikacyjnej (1).

Przejdź przez recepcję i wyjdź na korytarz, którym dotrzesz do Sali odpraw. Przejdź przez pierwsze i drugie pomieszczenie, by trafić do korytarza. Czeka cię tu walka z grupą zombie, także bądź ostrożny, gdy będziesz otwierał drzwi na korytarz.

Gdy się uporasz z przeciwnikami wejdź do Zachodniego biura (drzwi po prawej stronie). Wewnątrz odnajdziesz:

  • skrzynkę, w której znajduje się luneta do karabinu szturmowego;
  • sejf, w którym odnajdziesz torbę na biodra dla Carlosa. Kasa pancerna znajduje się za biurkiem w gabinecie;
  • trochę zapasów.

Teraz udaj się w stronę schodów prowadzących na górę. Zanim wejdziesz na wyższe piętro, skręć w prawo przed schodami i wejdź do Ciemni (4), gdzie zapiszesz stan rozgrywki i możesz skorzystać ze skrzyni. Następnie po schodach (5) wejdź na ostatnie piętro.

Zabierz klucz (6), który leży na kartonie, i zejdź z powrotem na parter komisariatu. Na razie omiń środkową kondygnację.

Naprzeciwko Zachodniego biura znajduje się Pokój z depozytami. Udaj się tam. Drzwi do tego pomieszczenia otworzysz za pomocą klucza, który przed chwilą zdobyłeś. Wewnątrz znajdziesz panel (7). Aby otworzyć daną szafkę, należy wpisać jej numer, który widnieje na drzwiczkach.

Najbardziej interesuje cię szafka o numerze 104 (8), więc taką liczbę wpisz na klawiaturze. Drzwi otworzą się. Zabierz baterię. Nie zapomnij otworzyć innych szafek, by zgarnąć wartościowe przedmioty. Następnie wejdź na środkowe piętro, które wcześniej ominąłeś.

Wejdź do szatni. Na ścianie przymocowany jest detonator (9). Zabierz go i połącz z baterią, a następnie zamontuj go z powrotem na ścianie. Carlos w ten sposób wysadzi mur.

Za ścianą spodziewaj się znacznego oporu ze strony umarlaków. Rzuć granat, jeśli masz jakiś na stanie, a pozbędziesz się kilka przeciwników. Pozostałych rozwal z broni palnej.

Gdy wyjdziesz na korytarz, zaatakuje cię lizacz - bardzo groźny przeciwnik. Staraj się go trafiać w głowę. W razie problemów wycofaj się z powrotem do pomieszczenia. Tam będziesz bezpieczny - przeładuj broń i wylecz się w razie potrzeby.

Gdy uporasz się lizaczem, wejdź do Biura S.T.A.R.S. Carlos nawiąże połączenie na komputerze z doktorem Bardem. Po zakończeniu rozmowy rozejrzyj się po pomieszczeniu w celu odnalezienie zapasów i użycia skrzyni.

Gdy będziesz gotowy, podejdź do drzwi wyjściowych i użyj ich. Wówczas rozpocznie się film przerywnikowy, a po nim znowu przejmiesz kontrolę nad Jill.

Następnie: Resident Evil 3 - tunele metra, walka z Nemesisem na placu, wieża zegarowa

Spis treści: Resident Evil 3 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Resident Evil 3 - Kendo, klucz do bramy, powrót do metra

Zobacz także