Resident Evil 4 - nagrody za ukończenie gry
Co otrzymujemy po ukończeniu przygody.
Po ukończeniu Resident Evil 4 Remake otrzymamy dostęp do kilku dodatkowych opcji i bonusowego sprzętu. Na tej stronie znajdziesz informacje o wszystkim, co można odblokować po przejściu gry.
Na tej stronie:
Nagrody za ukończenie gry
Gdy ukończymy grę po raz pierwszy, otrzymamy dostęp do kilku rzeczy. Oto one:
- Poziom trudności Professional - najwyższy poziom wyzwania;
- Tryb New Game Plus - możliwość rozpoczęcia nowej gry z odblokowanym wcześniej sprzętem;
- Bonusowe bronie - do kupienia od handlarza w trybie New Game Plus.
Bonusowa broń
To, jaką broń odblokujemy, często zależy od poziomu trudności i końcowej oceny. Oto lista broni i wymagania:
- Infinite Rocket Launcher - wyrzutnia rakiet z nieskończoną amunicją. Odblokowana po ukończeniu gry na dowolnym poziomie trudności;
- Primal Knife - (po pełnym ulepszeniu) niezniszczalny nóż, który nie wymaga naprawy. Nagroda za znalezienie i zniszczenie wszystkich 16 figurek Clockwork Castellans na dowolnym poziomie trudności.
- Chicago Sweeper - karabin maszynowy z nieskończoną amunicją (po pełnym ulepszeniu; w oryginale znany pod nazwą Chicago Typewriter). Odblokowany po ukończeniu gry z oceną A na poziomie Professional.
- Handcannon - potężne magnum z nieskończoną amunicją (po pełnym ulepszeniu). Nagroda za ukończenie gry na poziomie Professional. Broń otrzymamy bez względu na osiągniętą ocenę, ale nie możemy używać podczas przejścia żadnej z wymienionych wyżej bonusowych broni. Nagrodę otrzymamy wyłącznie w trybie New Game, a więc należy grać od zera na najwyższym poziomie trudności.
Bonusowe kostiumy
To, jakie kostiumy odblokujemy, zależy od poziomu trudności i końcowej oceny. Poniżej lista kostiumów i wymagania.
Kostiumy Leona:- Jacket - domyślna kurtka. Otrzymujemy po jednokrotnym ukończeniu gry na dowolnym poziomie trudności.
- Shirt - domyślny strój bez kurtki. Otrzymujemy po jednokrotnym ukończeniu gry na dowolnym poziomie trudności.
- Pinstripe - garnitur w stylu Ala Capone. Otrzymujemy po jednokrotnym ukończeniu gry na dowolnym poziomie trudności.
- Jacket - domyślny płaszcz. Otrzymujemy po jednokrotnym ukończeniu gry na dowolnym poziomie trudności.
- Jacketless - domyślny strój bez płaszcza. Otrzymujemy po jednokrotnym ukończeniu gry na dowolnym poziomie trudności.
- Armor - rycerska zbroja, w której Ashley jest odporna na wszelkie ataki i próby porwania. Otrzymujemy po ukończeniu gry na poziomie trudności Hardcore (lub wyższym) z oceną A (lub wyższą).
Ponadto przechodząc grę, możemy odblokować wiele dodatkowych akcesoriów jak maski czy okulary, a także grafiki koncepcyjne i modele postaci. Kupujemy je w sekcji Extra Content Shop w menu Bonus Content za punkty zdobywane za kończenie wyzwań. Listę wyzwań znajdziemy w menu Challanges.
Tabela ocen
Poniżej zamieszczamy prostą tabelę przedstawiającą listę ocen otrzymywanych po ukończeniu gry oraz wymagania konieczne do osiągnięcia danej rangi. Część bonusowej zawartości powiązana jest z końcową oceną.
Ocena | Assisted | Standard | Hardcore | Professional | Możliwe w NG+ |
---|---|---|---|---|---|
A | 15 godz. | 12 godz. | 10 godz. | 7 godz. | Tak |
S | 4 godz. | 5 godz. | 5,5 godz. | 5,5 godz. | Tak |
S+ | 4 godz. | 5 godz. | 5,5 godz. | 5,5 godz. i mniej niż 15 zapisów | Nie |
Zobacz też: Resident Evil 4 - New Game +, Nowa Gra Plus: czy jest
Spis treści: Resident Evil 4 - Poradnik, Solucja