Resident Evil 4 - wszystkie bronie: jak zdobyć
Wyjaśniamy, jak znaleźć każdą broń w grze.
W Resident Evil 4 Remake do dyspozycji mamy wiele różnych broni palnych – pistoletów, karabinów, strzelb, kuszy – a także innych narzędzi służących do zabijania przeciwników, jak noże, granaty czy wyrzutnie rakiet. Istnieje wiele sposobów, by je pozyskać.
Na tej stronie:
Bronie, które można zakupić od sprzedawcy (merchant)
Poniższe bronie zakupisz od merchanta za podstawową walutę gry, czyli pesety (ptas.). Nie wszystkie bronie będą dostępne od razu. W miarę postępów w grze w ofercie sprzedawcy będą pojawiać się nowe modele broni.
- Blacktail (pistolet) – 24 000 ptas., dostępny od 7. rozdziału;
- Bolt Thrower – 10 000 ptas., dostępny od 2. rozdziału;
- TMP (pistolet maszynowy) – 10 000 ptas., dostępny od 3. rozdziału;
- Riot Gun (strzelba) – 28 000 ptas., dostępna od 6. rozdziału;
- Stingray (karabin) – 30 000 ptas., dostępny od 7. rozdziału;
- SR M1903 (karabin wyborowy) – 12 000 ptas., dostępny od 3. rozdziału;
- Striker (strzelba) - 38 000 ptas., dostępny od 10. rozdziału;
- Killer7 (magnum) – 77 000 ptas., dostępny od 13. rozdziału;
- Rocket Launcher (wyrzutnia rakiet) – 80 000 ptas., dostępny od 4. rozdziału;
- Broken Butterfly (magnum) – 7 000 ptas., dostępny od 7. rozdziału;
- Punisher (pistolet) – 5 spineli, dostępny od 2. rozdziału;
- Matilda (pistolet) - 10 spineli, dostępny od 8. rozdziału.
Bronie, które można zdobyć podczas eksploracji
Poniżej przedstawiamy listę broni, które zdobędziesz w ramach eksploracji Wioski, Zamku i Wyspy:
- Pistolet SG-09R – pistolet, z którym rozpoczynasz grę;
- Combat Knife – nóż, z którym rozpoczynasz grę;
- Kitchen Knife – nóż, który zdobędziesz w ramach eksploracji Wioski (Village);
- Boot Knife - nóż, który zdobędziesz w ramach eksploracji Zamku (Castle);
- Fighting Knife – nóż, który zdobędziesz w 14. rozdziale po zabiciu bossa Jacka Krausera;
- W-870 (strzelba) – tę strzelbę zdobędziesz w 1. rozdziale, w centrum wioski;
- Red9 (pistolet) – zdobędziesz go najwcześniej w 4. rozdziale, gdy będziesz mógł/a pływać łódką po jeziorze; znajduje się na wyspie na środku jeziora;
- CQBR (karabin) - w 10. rozdziale idź do południowo-wschodniej części biblioteki (Library). Wejdź po schodach, znajdziesz tam skrzynkę Square Lock Box, którą można otworzyć, jeśli posiadasz Cubic Device.
- LE 5 (pistolet) – w 13. rozdziale udaj się do Freezer, gdzie wytworzysz kartę drugiego poziomu; znajduje się tam komputer, przy którym musisz rozwiązać zagadkę z doprowadzeniem zasilania do pięciu punktów (błyskawic); poniżej przedstawiamy odpowiedni schemat.
Bronie bonusowe – dostępne po zakończeniu gry
Poniższe bronie możesz odblokować dopiero po pierwszym ukończeniu gry, ale gdy spełnisz określone warunki:
- Primal Knife – niezniszczalny nóż, który odblokujesz, gdy zdobędziesz wszystkie figurki Clockwork Castellans;
- Chicago Sweeper – koszt: 1000 CP, możliwy do odblokowania po ukończeniu gry z oceną A lub wyższą na poziomie Professional w trybie New Game Plus; tę broń zakupisz w sklepie gry (w menu głównym przejdź do Extra Content Shop) za specjalną walutę (CP), którą zbierasz, wykonując wyzwania (Challenges);
- Handcannon - koszt: 1000 CP, możliwy do odblokowania po ukończeniu gry na poziomie Professional (ocena nie ma znaczenia) w trybie New Game Plus, ale podczas przechodzenia gry nie można używać żadnej bonusowej broni; tę broń zakupisz w sklepie gry (w menu głównym przejdź do Extra Content Shop) za specjalną walutę (CP), którą zbierasz, wykonując wyzwania (Challenges);
- Infinite Rocket Launcher – koszt: 2 000 000 ptas. (do zakupienia u sprzedawcy w trybie New Game Plus); możesz ją zakupić po ukończeniu gry na dowolnym poziomie trudności.
Zobacz też: Resident Evil 4 - znajdźki i sekrety - kompletny spis
Spis treści: Resident Evil 4 Remake - Poradnik, Solucja