Skip to main content

Resident Evil 7 - Główny dom: policjant, walka w garażu i dotarcie do głównej sali

Spotykamy mężczyznę, który chce nam pomóc oraz walczymy w garażu z Jackiem.

W bezpiecznym pokoju, który odkryłeś po ucieczce od Jacka, znajdziesz między innymi ziele i chemikalia. Połączenie tych dwóch przedmiotów sprawi, że zyskasz apteczkę. Kolekcjonuj więc te przedmioty, gdyż bez nich dalsza rozgrywka będzie niemal na pewno niemożliwa.

Pospaceruj nieco po domu, zaglądając tu i ówdzie, aż w końcu w pralni, czyli twoim bezpiecznym pomieszczeniu, zadzwoni telefon. Odbierz i porozmawiaj chwilę z Zoe. Nie dowiesz się raczej niczego pożytecznego, choć kobieta zwróci ci uwagę na zegarek, który nosisz na lewym, przyszytym nadgarstku. Stanowi on informację o poziomie twojego zdrowia.


Spotkanie z policjantem i zejście do garażu

Przechadzając się po mrocznych zakątkach głównego domu w pewnym momencie usłyszysz pukanie w okno w okolicach garażu. Na razie nie musisz się niczego obawiać, gdyż okaże się, że to policjant. Mężczyzna, choć bardzo ostrożny i negatywnie nastawiony do twojej osoby, postanowi ci pomóc. Zażyczy sobie, aby spotkać się w garażu, do którego prowadzą drzwi obok.

Zanim jednak to nastąpi, podczas rozmowy poprosisz o broń palną policjanta. Oczywiście nie ma szans, abyś ją otrzymał, ale za to dostaniesz niewielki nóż. Lepsze to, niż nic. Gdy przejdziesz przez drzwi i zejdziesz po schodach, na końcu klatki schodowej zauważysz skrzynkę z żółtymi paskami. Zniszcz ją za pomocą otrzymanego noża. Znajduje się tam amunicja do pistoletu. Choć nie masz na razie broni, zdecydowanie powinieneś podnieść ten przedmiot.

Przetnij czerwoną taśmę na skrzynce z panelem otwierającym drzwi, po czym naciśnij znajdujący się tam przycisk. Wejdź do garażu i porozmawiaj z policjantem. Niestety, po chwili mężczyzna zostanie zabity przez Jacka wbijając mu w głowę szpadel.


Walka z bossem w garażu - Jack

Pierwsze, co możesz zrobić po ukończeniu przerywnika filmowego, to chlasnąć kilka razy nożem Jacka. Czysto teoretycznie powinno to pomóc w kolejnej fazie walki, jednak od razu po kilku ciosach nożem musisz podnieść pistolet upuszczony wcześniej przez policjanta. Od tej pory powinieneś maksymalnie oszczędzać amunicję. Nie ma jej zbyt wiele w świecie gry.

Pistolet nie stanowi totalnego zbawienia, ale na pewno ułatwi rozgrywkę.

Tuż po podniesieniu broni palnej zignoruj swego oprawcę, a następnie obiegnij biały samochód i spójrz na stolik w rogu pomieszczenia. Na szaro-żółtym blacie znajdują się kluczyki samochodowe, które musisz podnieść, dzięki czemu dostaniesz się do auta. Istnieje prawdopodobieństwo, że do tej pory Jack podbiegnie do ciebie i zacznie okładać szuflą, więc w razie potrzeby, pobaw się z nim jeszcze chwilę w ganianego.

Zaraz po wejściu do samochodu uruchom silnik, po czym rozjedź kilka razy swojego przeciwnika. W pewnym momencie zupełnie zniknie, ale tylko na chwilę. Pojawi się na siedzeniu pasażera i będzie próbował cię zabić, przyspieszając wprost w metalowe belki znajdujące się nad twoją głową. Jest to sekwencja, na którą nie masz wpływu.

Jack wydaje się być wyjątkowo niezniszczalną postacią.

Chwilę po wydostaniu się z auta pojazd zapali się i wybuchnie, a z jego wraku wyłoni się płonący Jack. Nie panikuj i nie spiesz się, trzymaj go na dystans i oddaj kilka celnych strzałów w głowę, aż w końcu padnie. Pokręć się chwilę przy drabinie i próbuj po niej wejść. Co ciekawe, twój nadgarstek zostanie złapany przez… Jacka. Ten wydaje się być niesamowicie odporny. Postanowi jednak sam strzelić sobie w głowę.


Spis treści: Resident Evil 7: Poradnik, Solucja

Następnie: Resident Evil 7 - Głównym dom: zdobycie głów psów, klucza skorpiona, strzelby i walka w kostnicy


Teraz wejdź po drabinie na górę, gdzie znajdziesz na przykład amunicję do strzelby. Choć nie jesteś jej posiadaczem, warto zabrać ten przedmiot. Dużo ważniejsza jest za to figurka byka oprawiona w drewnianą ramkę. Wykonaj na przedmiocie interakcję, obróć ramkę i wykonaj ponowną interakcję, aby dostać figurkę.

Teraz odsuń metalowy regał i zeskocz po drugiej stronie podwyższenia, dostając się tym samym z powrotem do głównego domu. Udaj się do podwójnych drzwi, które do tej pory były zamknięte. Wykonaj na nich interakcję. Umieszczenie tam byka pozwoli ci na wejście do głównej sali, gdzie czeka cię kilka zagadek związanych z pozyskaniem figurek przedstawiających głowy psów.

Zobacz także