Resident Evil 7 - Stary dom: lampa, sekretne przejście, ręka osobnika serii D
Zdobywamy jeden ze składników potrzebnych do stworzenia surowicy.
Jeśli czytasz te słowa, prawdopodobnie na własnej skórze przekonałeś się już jak zabić Marguerite. Był to przeciwnik dużo silniejszy, niż chociażby poprzedni boss, Jack. Po pokonaniu pajęczej kobiety z jej prochów koniecznie podnieś upuszczoną lampę, która przyda się do odblokowania drzwi.
Teraz czeka cię na szczęście nieco spokoju, choć zanim wydostaniesz się ze starego domu, spotkasz się co najmniej dwukrotnie z potworami. Po pokonaniu bossa i podniesieniu lampy zwróć uwagę na starą, zardzewiałą i porośniętą czymś dziwnym kratę. Blokuje ona przejście, jednak po chwili zamieni się w proch.
Przejdź tędy i porozglądaj się za przydatnymi przedmiotami. Jeśli będziesz miał szczęście, możesz tu nawet znaleźć apteczkę, która niewątpliwie przyda ci się po walce z Marguerite. Następnie przejdź zielonymi, częściowo przeszklonymi drzwiami, skąd dostaniesz się na zewnątrz.
Odnalezienie tajnego przejścia i zdobycie ręki osobnika serii D
Przejdź kilka kroków po czym drabiną schowaną przy włazie do ziemi zejdziesz na dół. Dostaniesz się w ten sposób bardzo szybko do drzwi z wroną. Tam możesz w końcu otworzyć zablokowane dotąd drzwi. Wystarczy, że na drugie ramię wagi przyczepisz zdobytą lampę. Gdy otworzą się drzwi, przygotuj się na bardzo ciemne pomieszczenia i wiele mrożących krew w żyłach odgłosów.
Podążaj przed siebie, sprawdzając przy okazji każdy kąt pomieszczeń. Gdzieniegdzie mogą znajdować się przydatne przedmioty. Na tym poziomie twórcy przygotowali kilka naprawdę udanych straszaków, na przykład lalki spadające z sufitu czy złowrogie odgłosy. Będziesz dzięki temu wyczulony, co przyda się za kilka chwil.
Przejdź przez lekko uchylone drzwi, za którymi będziesz kontynuował podróż. W pewnym momencie, po przedostaniu się do krótkiego korytarza twoja latarka zacznie przygasać i usłyszysz głos małej dziewczynki, która wyszepcze ci, abyś trzymał się z dala. Mijając żółtą piłkę przejdź przez metalowe drzwi, za którymi wykonaj interakcję na małym domku stojącym na stoliku.
Podejdź do ściany tuż obok i kucnij, dzięki czemu odkryjesz tajne przejście (1) do pomieszczenia ze zmumifikowaną dziewczynką (2). Podejdź do niej i wykonaj interakcję, aby zdobyć tym samym pierwszy przedmiot potrzebny do stworzenia surowicy.
Po zdobyciu przedmiotu obróć się. W otworze, przez który wszedłeś do tajnego pomieszczenia, zauważysz postać małej dziewczynki, która jednak błyskawicznie ucieknie. Nie mamy dobrych wieści - musisz się tędy wydostać, gdyż nie ma alternatywnego sposobu na wyjście.
Spis treści: Resident Evil 7 - Poradnik, Solucja
Następnie: Resident Evil 7 - Główny dom: klucz węża, karty magnetyczne, granatnik
Zbliżając się do metalowych drzwi bądź przygotowany. Wyjmij broń, gdyż pojawi się tu czarny stwór, z którymi miałeś do czynienia już wcześniej. Jest go dość ciężko ominąć, dlatego sugerujemy, abyś poświęcił amunicję i zabił go. Dopiero wtedy podążaj tą samą drogą do wyjścia.
W międzyczasie natkniesz się na co najmniej jeszcze jednego potwora, którego tym razem możesz spróbować ominąć. Pamiętaj jednak, że w ciemnych pomieszczeniach dość łatwo wpaść w ślepy zaułek, co może skończyć się atakiem ze strony nieprzyjaciela. Warto więc wciąż mieć przygotowaną broń, abyś mógł się obronić.
Odbierz dzwoniący telefon. Po rozmowie z Zoe udaj się do przyczepy kempingowej. Tam zapisz stan gry oraz odbierz kolejne połączenie. Ku twojemu zaskoczeniu, będziesz rozmawiał nie z Zoe, ale z pewnym mężczyzną, którego poznałeś już wcześniej przy stole. Po zakończonej rozmowie otwórz lodówkę i zbadaj głowę. Obróć przedmiot, aby przeczytać wskazówkę. Ta sugeruje, abyś udał się ponownie do głównego domu, a konkretniej do prosektorium.