Resident Evil 8 zbyt wymagający dla PS4 i Xbox One?
Capcom nie chce ograniczać eksploracji.
Resident Evil 8: Village miał trafić na konsole obecnej generacji, ale twórcy zdecydowali się wycofać z tej decyzji, ponieważ platformy te miałyby problemy z utrzymaniem wysokiej jakości oprawy - twierdzi Aesthetic Gamer, który w przeszłości ujawniał różne informacje na temat serii.
„RE8 było zaprojektowane w taki sposób, że na obecnych konsolach występowało sporo problemów z opóźnieniem ładowania tekstur i pop-upem” - podkreślił informator.
Capcom kładzie podobno duży nacisk na eksplorację różnych obszarów, a na PS4 i Xbox One nie udało się wyeliminować czasów ładowania przy przechodzeniu między lokacjami, co też było dla twórców nie zadowalające.
„Zdecydowali więc, że zupełnie zrezygnują ze starej generacji i zaoferują grę bez loadingów, ulepszając jeszcze oprawę, nie przejmując się ograniczeniami obecnych konsol”.
Resident Evil: Village ukaże się w 2021 roku - także na PC. Gra przedstawi dalsze losy Ethana z RE7, który trafi do tajemniczej wioski. Zwiedzimy dużo lokacji na świeżym powietrzu, a jednym z nowych rodzajów wrogów będą wilkołaki.