Resident Evil Village na PS5 - ray tracing i inne szczegóły
Informacje ze stron PlayStation.
- Resident Evil Village na PS5 zadziała w dynamicznym 4K
- Gra wykorzysta adaptacyjne triggery i ray tracing
Na oficjalnej witrynie PlayStation zaktualizowano stronę poświęconą Resident Evil Village na PS5. Do karty dodano nowe informacje o kolejnej odsłonie cyklu survival horrorów.
Okazuje się, że gra pozwoli na rozgrywkę w dynamicznym 4K oraz trybie HDR. Twórcy z Capcomu zastosują w produkcji również ray tracing, czyli graficzną technikę śledzenia promieni w czasie rzeczywistym.
Resident Evil Village skorzysta także z możliwości dysku SSD, co przełoży się minimalne czasy ładowania. Opis umieszczony na stronie tytułu przekonuje, że gracze „natychmiast” rozpoczną zabawę „od ostatniego miejsca” zgonu.
Projekt użyje też mechanizmu adaptacyjnych triggerów pada DualSense - poczujemy wagę broni i opór spustu przy strzelaniu. Ponadto produkcja zasymuluje wrażenia dotykowe, dzięki systemowi haptycznemu kontrolera. Do tego dźwięk 3D Tempest.
Resident Evil Village zadebiutuje w 2021 roku - nie tylko na PS5, ale również PC i Xbox Series X/S.