Resident Evil Village - tor przeszkód, jak uniknąć ostrzy
Uciekamy po torze przeszkód Heisenberga i po raz pierwszy spotykamy handlarza Duke'a.
Kiedy zostaniesz schwytany przez Heisenberga podczas wchodzenia do zamku Dimitrescu, rozpocznie się rozpaczliwa ucieczka Ethana. Szalony Heisnberg bowiem przygotował dla niego tor naszpikowany przeszkodami i pułapkami. Twoim zadaniem jest jak najszybszy bieg w kierunku wyjścia, unikając wszystkich niebezpieczeństw.
Biegnij przed siebie. Przy pierwszym rozwidleniu skręć w lewo i zniszcz barykadę (1) rękoma. Zaatakuje cię potwór z wielkim młotem, zrzucając cię na ziemię.
Schyl się i zniszcz kolejną barykadę (2) , a potem biegnij przed siebie. Dotrzesz do przepaści.
Kiedy zeskoczysz na ziemię, nie idź przed siebie, gdyż po chwili uruchomią się mechaniczne koła, które zmiażdżą Ethana.
Po lewej stronie znajduje się wnęka (3), w której się ukryjesz, gdy maszyna ruszy. Gdy ją zlokalizujesz, podejdź bliżej wyjścia, a machina ruszy w twoim kierunku. Wówczas ukryj się we wnęce (3).
Kiedy się wyswobodzisz, idź przed siebie. Korytarzem dotrzesz do drzwi z dźwignią (4), przy których schwytał cię Heisenberg. Teraz możesz je bezpiecznie otworzyć.
Przejdź przez korytarz, by wyjść na zewnątrz. Idź ścieżką w kierunku zamku. Po drodze spotkasz po raz pierwszy handlarza Duke', który odkupi od ciebie skarby, a także u którego zakupisz przedmioty modyfikacje broni.
Po tym jak zapoznasz się z jego ofertą, wejdź do zamku Dimitrescu.
Następnie: Resident Evil Village - zamek: poziom 1F i 2F, rzeźba z krwawiącym okiem
Spis treści: Resident Evil Village - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Resident Evil Village - zamek: jak wejść