Resident Evil Village - wymagania na PC
Minimalne i zalecane, również do ray tracingu.
Capcom ujawnił oficjalne wymagania sprzętowe dla Resident Evil Village na PC. Wydawca podał nie tylko minimalną i zalecaną konfigurację, ale też określił, jakich kart graficznych potrzebują gracze, by cieszyć się ray trancingiem.
Śledzenie promieni w czasie rzeczywistym ujrzą posiadacze co najmniej GeForce RTX 2060 lub Radeon RX 6700 XT. Poniższe wymagania dotyczą rozdzielczości 1080p przy 60 klatkach na sekundę.
Resident Evil Village - minimalne wymagania sprzętowe
Oto konfiguracja potrzebna do komfortowego uruchomienia gry w rozdzielczości 1080p i 60 klatkach na sekundę, przy wybraniu „Priorytetu na wydajność” w ustawieniach gry. Capcom zaznacza, że w wymagających scenach licznik FPS może pokazać nieco mniejszą liczbę.
- System operacyjny: Windows 10 (64 bit)
- Procesor: Intel Core i5-7500 / AMD Ryzen 3 1200
- Pamięć: 8 GB RAM
- Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 1050 Ti z 4 GB VRAM / AMD Radeon RX 560 z 4 GB VRAM
- DirectX: Wersja 12
- Obsługa ray tracingu: GeForce RTX 2060 lub Radeon RX 6700 XT
Rekomendowane wymagania sprzętowe
Konfiguracja zalecana do gry w 1080p i 60 FPS, z wyższymi ustawieniami grafiki. Wydawca ponownie podkreśla, że płynność może zwolnić w wymagających fragmentach.
- System operacyjny: Windows 10 (64 bit)
- Procesor: Intel Core i7 8700 / AMD Ryzen 5 3600
- Pamięć: 16 GB RAM
- Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 1070 / AMD Radeon RX 5700
- DirectX: Wersja 12
- Obsługa ray tracingu: GeForce RTX 2070 lub AMD Radeon RX 6700 XT
Warto zaznaczyć, że Resident Evil Village zaoferuje też technikę AMD FidelityFX, pozwalającą odciążyć PC przy nieco mniejszej utracie jakości grafiki niż po klasycznym obniżeniu ustawień.
Gra zadebiutuje 7 maja, również na konsolach poprzedniej i aktualnej generacji - z wyłączeniem Switcha.