Resident Evil Village - zagadka: dom Beneviento - manekin, kod, pozytywka, projektor, drzwi z symbolami
Wszystkie zagadki w posiadłości Beneviento.
W Resident Evil Village, podczas przemierzania domu Beneviento i dotarcia do piwnicy, czeka cię do rozwiązania kilka zagadek. Wszystkie łamigłówki w tej lokacji opisaliśmy na tej stronie:
Podejdź do manekina leżącego na stole. Dokładnie zbadaj lewe ramię (1), by wyciągnąć z niego Silver Key
Z prawej dłoni (2) ściągnij obrączkę.
Z prawej nogi (3) wyciągnij Winding Key.
Następnie przejdź do pomieszczenia obok, laboratorium, które otworzysz za pomocą Silver Key. Następnie odkręć kran (4) i obmyj obrączkę, na której będzie widnieć data: 05 29 11 - jest to kod.
Poznany kod posłuży ci do otwarcia drzwi (5), które znajdują się naprzeciwko manekina.
Wejdź do korytarza i przejdź do pomieszczenia z białymi drzwiami, które otworzą się, gdy się do nich zbliżysz. Wewnątrz odnajdziesz pozytywkę (6).
Musisz w odpowiedni sposób ułożyć poszczególne części pozytywki, by tworzyły jednolity wzór (7) - jak na obrazku powyżej. Po zagraniu poprawnej melodii, wysunie się szufladka - zabierz z niej szczypce.
Wróć do manekina i wyciągnij z ust (8), za pomocą zdobytych szczypiec, film.
Teraz udaj się do gabinetu, który znajduje się obok windy. Umieść zdobyty film na stojaku obok projektora i ustaw odpowiednią kolejność kliszy - tak, jak na obrazu powyżej. Następnie uruchom film na projektorze.
Po zakończeniu projekcji regał z książkami przesunie się. Wejdź do ciasnego korytarza. Zabierz nożyczki (9) i przetnij za ich pomocą szmaciane pasy (10).
Przejdź do kolejnego korytarza. Odbierz telefon, gdy zadzwoni. Następnie otwórz białe drzwi, które prowadzą do laboratorium .
Podejdź do manekina i rozetnij ubranie (11) za pomocą nożyczek. Pod nim odnajdziesz schowek, w którym znajduje się Brass Medalion.
Podejdź do drzwi ze trzema symbolami (12), które znajdują się na końcu krótkiego korytarza. Umieść Brass Medalion we wnęce i ustaw dwa pozostałe symbole tak, jak na obrazu powyżej. Dla jasności: rozwiązanie tej zagadki znajduje się w lewym ramieniu manekina (znak z trzema kropkami) i w oku manekina (ptak).
Kiedy drzwi się otworzą, przejdź ciemnym korytarzem do studni. Zejdź po drabinie na dół, gdzie znajdziesz klucz Breaker Box Key, który służy do otwarcia skrzynki technicznej przy windzie, do której musisz teraz dotrzeć.
Idź w kierunku windy. W korytarzu zaatakuj cię obślizgły potwór, więc zawróć i wejdź do laboratorium. Drugimi drzwiami przejdź do korytarza, dotrzyj do gabinetu i potem przejdź do windy, obok której znajduje się skrzynka (13).
Otwórz ją za pomocą Breaker Box Key i zabierz Relief of a Child. Idź do laboratorium głównym korytarzem (nie zastaniesz w nim teraz obślizgłego potwora) i przejdź przez białe drzwi na korytarz. Dotrzesz do drzwi z płaskorzeźbą (14). Umieść w niej Relief of a Child.
Dotrzesz do drugiej części mieszkania w piwnicy. Przejdź przez korytarz, potem przez kuchnię, a dojdziesz do sypialni. Tam, na ścianie, odnajdziesz bezpiecznik (15). Zabierz go - to spowoduje, że wyłączysz prąd. Wyjdź z sypialni.
Niestety, gdy wyjdziesz z kuchni na korytarz, pojawi się obślizgły potwór. Wróć zatem do sypialni i wejdź pod łóżko (16), by się ukryć. Kiedy usłyszysz, że maszkara przeszła obok łóżka, wyjdź drugą stroną i szybko pobiegnij w kierunku windy.
Umieść bezpiecznik w skrzynce, co przywróci prąd w windzie. Możesz teraz wróć na parter domu.
Dalszą część podróży po domu Beneviento opisaliśmy na stronie: Resident Evil Village - dom Beneviento.
Spis treści: Resident Evil Village - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Zagadka: zamek, Atelier (poziom 2F), pięć dzwonów