Returnal - szczegóły o wydajności i ray tracingu na PS5
Rozdzielczość i płynność.
- Returnal pozwoli na zabawę w 4K i 60 FPS
- Produkcja zaoferuje również technikę ray tracingu
Na poświęconej strzelance Returnal podstronie na oficjalnej witrynie platform PlayStation zauważono informacje na temat wydajności gry, która zmierza na PS5.
Z udostępnionych szczegółów wynika, że produkcja zadziała w dynamicznym 4K oraz stałych 60 klatkach na sekundę. Liczba FPS-ów jest o tyle istotna, że tytuł stawia na rozgrywkę o bardzo wysokim tempie.
Ponadto gra zaoferuje ray tracing, czyli technikę śledzenia promieni w czasie rzeczywistym. Podstrona Returnal wskazuje, że rozwiązanie będzie aktywne przy zachowaniu wspomnianej rozdzielczości i poziomie płynności.
- Wykorzystując śledzenie promieni w PS5, jesteśmy w stanie zapewnić wysokiej jakości oświetlenie w czasie rzeczywistym. Globalny system oświetlenia w wyjątkowy sposób dostosowuje się do losowego rozmieszczenia otoczenia, a neonowe pociski tworzą wrażenie zręcznościowego transu, z którego znany jest nasz zespół - podkreśla cytowany przez witrynę Ethan Wilson, dyrektor ds. technologii ze studia Housemarque.
Returnal zadebiutuje 30 kwietnia. Produkcja jest grą typu rougelite, co oznacza, że po każdym zgonie postaci rozgrywkę zaczynamy od punktu startowego, ale z częścią zdobytego wcześniej wyposażenia.
Zobacz także: Returnal - Poradnik, Solucja