Skip to main content

Reżyser Sekiro i Dark Souls chciałby stworzyć grę fabularną w stylu Red Dead Redemption 2

Marzy, by skupić się na opowieści.

Szef studia From Software, a zarazem reżyser wydanego niedawno Sekiro: Shadows Die Twice - Hidetaka Miyazaki - ujawnił, że w przyszłości chciałby stworzyć grę kładącą nacisk na fabułę.

Wraz z Fumito Uedą - autorem Ico i Shadow of the Colossus - projektant wystąpił na organizowanej w chorwackim Dubrowniku konferencji Reboot Develop. Panowie opowiedzieli o tym, jak w swoich produkcjach rozgrywkę przedkładają nad scenariusz.

Miyazaki przyznał jednak, że marzy, by kiedyś przygotować grę z fabułą odgrywającą pierwsze skrzypce. Jako przykład podobnego tytułu wymienił Red Dead Redemption 2, a więc interaktywny western od studia Rockstar.

Sekiro wyróżnia się wysokim poziomem trudności

Szef From Software podkreślił, że w dotychczasowych projektach zespołu - w tym Sekiro: Shadows Die Twice i trylogii Dark Souls - historia wynika z rozgrywki. Opowieść jest dopasowywana do mechanik zabawy, a nie odwrotnie.

Japończyk stwierdził również, że musi popracować nad lepszym przekazywaniem informacji o scenariuszu członkom swojego zespołu. Do tej pory w wielu przypadkach deweloperzy nie do końca rozumieli zawiłości fabularne rozwijanego przez siebie projektu.

Zobacz na YouTube

Zobacz: Sekiro: Shadows Die Twice - Poradnik, Solucja

Sekiro: Shadows: Die Twice dostępne jest na PC, PS4 i Xbox One. Akcję osadzono w szesnastowiecznej Japonii, podczas okresu zwanego Sengoku. Gracze kierują jegomościem znanym jako The Wolf - opiekunem młodego chłopca, który zostaje jednak porwany.

Źródło: VG247

Zobacz także