Reżyser serii Tomb Raider opuścił studio Crystal Dynamics
Zaledwie po roku.
W sierpniu ubiegłego roku informowaliśmy, że do studia Crystal Dynamics dołączył Ian Milham, na stanowisko reżysera serii Tomb Raider. Teraz deweloper opuścił firmę.
Do zmiany doszło już w połowie września, o czym zainteresowany napisał na Twitterze.
„Ogłoszenie: ubiegły tydzień był moim ostatnim w Crystal Dynamics. Dołączyłem do starych przyjaciół w Outpost Games. Jestem teraz dyrektorem kreatywnym SOS” - ujawnił Milham.
„Nie ma to negatywnego wpływu na Crystal Dynamics czy Tomb Raider. Są wspaniali i gracze powinni być podekscytowani tym, co nadchodzi w ich wykonaniu”.
„To była po prostu szansa na dołączenie do starych przyjaciół w pracach nad czymś ciekawym (oraz skrócenie dojazdu do biura z godziny do 10 minut)” - dodaje twórca.
SOS jest sieciową produkcją, przypominającą nieco PUBG. Szesnastu graczy zostaje zrzuconych na tropikalną wyspę, by w trzydzieści minut znaleźć artefakt, wezwać helikopter i uciec. Wygrać może maksymalnie trójka uczestników.
Crystal Dynamics opublikowało już nowe ogłoszenie o pracę, w którym poszukuje doświadczonego dyrektora kreatywnego do „przygodowej gry akcji AAA”. Ciekawe, o czym mowa. Stawiamy na projekt pod tytułem Shadow of the Tomb Raider.
W przeszłości Ian Milham pracował między innymi dla Visceral Games i Electronic Arts, gdzie był dyrektorem artystycznym innego uznanego cyklu - horrorów Dead Space.
Projektant zastąpi Briana Hortona - poprzedniego reżysera Tomb Raider. Ten w styczniu 2016 roku przeszedł do studia Infiinity Ward.