Reżyserka narracji Fable 4 odchodzi z projektu
Nie na takie wieści czekaliśmy.
Anna Megill - obejmująca do tej pory stanowisko reżyserki narracji w pracy nad Fable 4 - poinformowała o odejściu od projektu. Deweloperka pożegna się ze studiem Playground Games w sierpniu, rzekomo zostawiając grę „w dobrych rękach”.
Jak zauważył serwis GamesRadar+, Megill ogłosiła swoje odejście we wpisie na Twitterze. „Praca nad Fable była dla mnie spełnieniem marzeń, a rozstanie się z nią jest dla mnie bolesne. Ale Playground zgromadziło niesamowicie utalentowany zespół, więc wiem, że projekt jest w dobrych rękach. Z ekscytacją wyczekuje tego, co przyniesie przyszłość - zarówno dla mnie, jak i dla nich” - czytamy w tweecie.
Anna Megill jest weteranką branży, która pracowała w przeszłości nad tytułami takimi jak Control, Guild Wars 2 czy Avatar: Frontiers of Pandora od Ubisoftu. W jednym z komentarzy do wpisu dodała, że najbliższe miesiące poświęci na odpoczynek, by w październiku zająć się kolejnym, tajemniczym projektem.
Pewną tajemnicą pozostają także losy samego Fable 4. Produkcja doczekała się oficjalnej prezentacji podczas czerwcowego Xbox Games Showcase, ale ciężko mówić tu o konkretach. Otrzymaliśmy bowiem materiał, który z gameplayem nie miał zbyt wiele wspólnego.
Prezentacja spotkała się z dosyć mieszanym przyjęciem, dlatego jeden z twórców zapewniał później, że naprawdę patrzyliśmy na rozgrywkę, a gra po prostu wygląda tak dobrze. „Ludzie, którzy nie wierzą, że to »prawdziwe« lub że gra będzie tak wyglądać, to jeden z najlepszych komplementów” - napisał na Twitterze grafik Lukaz Koelz, odpowiedzialny za oświetlenie w Fable 4.