Skip to main content

Ridiculous Fishing zarobiło na iTunes już niemal milion dolarów

Wędkarstwo z karabinem maszynowym.

Rami Ismail oraz Jan Willem Nijman ze studia Vlambeer ujawnili podczas wystąpienia na konferencji GDC Europe, że niezależna gra zręcznościowa Ridiculous Fishing wypracowała już niemal milion dolarów przychodów.

- Jesteśmy już tak blisko - przyznał Ismail w rozmowie z serwisem Polygon. - Już prawie osiągnęliśmy milion.

Deweloper zdradził, że sprzedano 300 tys. egzemplarzy, po 3 dolary za sztukę. Gra ukazała się w sklepie iTunes w marcu tego roku, w wersji na iPhone'a i iPada.

Tytuł zdobył nawet nagrodę Apple Design Award, za jedną z najlepszych aplikacji tego roku.

- Nie sądziliśmy, że uda nam się wygrać, więc wysłaliśmy Zacka [Gage'a - dop. red.] na ceremonię i nie kazaliśmu mu się nawet ładnie ubierać - wspomina Ismail.

Założenia Ridiculous Fishing są całkiem proste - rozgrywka toczy się w dwóch fazach. Najpierw sprowadzamy spławik w głąb jeziora, omijając podwodne przeszkody. Następnie wszystkie zaczepione na haczyk ryby wyskakują w powietrze, a naszym zadaniem jest „złowienie” ich za pomocą... broni palnej.

Zobacz na YouTube

Zobacz także