Skip to main content

Road Redemption opóźnione przez powódź w Luizjanie

Co najmniej do listopada.

Motocyklowa gra akcji Road Redemption została opóźniona po tym, jak studio Dark Seas Interactive ucierpiało w wyniku powodzi na południu Stanów Zjednoczonych.

Informację najlepiej ilustruje aktualne zdjęcie domu Jasona Tate'a, założyciela firmy:

Ten budynek to jednak tylko jeden z 40 tysięcy, jakie ucierpiały w wyniku powodzi w Luizjanie i okolicach.

„Mamy nadzieję, że cały zespół wróci do prac nad Road Redemption tak szybko, jak to tylko możliwe, ale teraz naszym priorytetem jest upewnienie się, że wszyscy, razem z rodzinami, mają bezpieczne schronienie” - wyjaśnia Ian Fisch z Dark Seas Interactive.

Pompką go!

„Mamy nadzieję, że nasi fani na Kickstarterze zrozumieją te dramatyczne okoliczności. Jeśli chcą pomóc, mogą skorzystać ze strony www.braf.org.”

Road Redemption jest dostępne na Steamie w programie Early Access od września 2014 roku. Debiut pełnej wersji planowano na 15 października na PC (Windows, Mac, Linux) oraz 15 stycznia przyszłego roku na PlayStation 4 i Xbox One.

Według obecnych założeń, odsłona na komputery osobiste zadebiutuje najwcześniej w listopadzie, a podobne opóźnienie obejmie także konsole.

Produkcja jest duchowym następcą klasycznego Road Rash. Ta seria debiutowała w 1991 roku za sprawą Electronic Arts. Gracz wcielał się w motocyklistę, biorącego udział w nielegalnych i brutalnych wyścigach na publicznych drogach.

Zobacz także