Rocket League z 30 milionami zarejestrowanych kont
Kolejny ważny pułap.
Sieciowe Rocket League pokonało kolejny ważny pułap w liczbie graczy. Jak pochwalili się twórcy na Twitterze, w produkcji zarejestrowano już ponad 30 milionów kont.
Ostatnie oficjalne dane na ten temat pochodziły z marca, gdy osiągnięto prawie 29 mln.
Warto pamiętać, że liczba graczy nie przekłada się bezpośrednio na sumę sprzedanych egzemplarzy. Ta wynosi - według danych z połowy marca - 10,5 miliona egzemplarzy na wszystkich platformach.
Do sumy użytkowników wliczane są także kopie rozprowadzane bez dodatkowych opłat w PS Plus, darmowe weekendy na Steamie czy też osoby grające na jednej konsoli na podzielonym ekranie.
Sukces zręcznościowej produkcji sieciowej jest jednak bezsprzeczny - zwłaszcza fakt, że od czasu premiery w połowie 2015 roku społeczność graczy nadal rośnie.
Wszystko to sprawia, że odpowiedzialne za prace studio Psyonix nie planuje kontynuacji.
- Dlaczego mielibyśmy powiedzieć naszej ogromnej i stale rosnącej społeczności, że to, w co teraz grają, za 12 miesięcy będzie zapomniane, ale jednocześnie chcemy, żeby dali nam więcej pieniędzy i przeszli do nowej gry? - mówił w marcu Jeremy Dunham, wiceprezes firmy.
- Naszym celem jest ciągłe usprawnianie tytułu, by nie stracić osób, które ciągle chcą grać. Jeśli cieszą się naszym tytułem, nie zamierzamy ich karać i zmuszać do kupowania gry raz jeszcze tylko dlatego, że chcemy dodać kilka nowych opcji. Jeśli tylko zechcą, mogą zostać z nami na długo - dodał.
Rocket League to zręcznościowy tytuł, w którym podstawą są zmagania dwóch drużyn. Zasady przypominają futbol, ale zawodnicy kierują właśnie zdalnie sterowanymi autami, starając się uderzać wielką piłkę i umieścić ją w bramce.